Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:57:54 GMT

شدت برودت هوا در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۳۸۷

شدت برودت هوا در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می یابد

فرمان فرامین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند افزایش دمای روزانه در کهگیلویه و بویراحمد از بامداد امروز آغاز شده است.

وی بیان کرد: حداقل دمای هوا در ایستگاه  های مناطق گرمسیری امامزاده جعفر و دهدشت در بامداد امروز به عدد کم سابقه منفی چهار درجه سانتیگراد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برودت دمای ایستگاه شهر سردسیری سی سخت با چهار درجه افزایش نسبت به روز گذشته بامداد امروز ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸درجه سانتیگراد رسید.

فرامین عنوان کرد: حداقل دمای هوای یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته ۶.۸ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

وی حداقل دمای هوای شهر های دوگنبدان و لیکک در بامداد امروز را به ترتیب منفی ۲.۴ و صفر درجه سانتیگراد عنوان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد احتمال ورود یک سامانه بارشی در اواسط هفته آینده به استان وجود دارد.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

این استان یک درصد مساحت کشور را در اختیار دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد گچساران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد گچساران سازمان هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد گچساران سازمان هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد درجه سانتیگراد بامداد امروز حداقل دمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، محمد جواد ترابیان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه صبح امروز حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد را ثبت کرده ایم و انتظار داریم حداکثر دمای امروز به ۲۵ درجه سانتیگراد برسد گفت: برای فردا پنجشنبه انتظار حداقل و حداکثر دمای ۱۳ و ۲۷ درجه را داریم.

وی بیان داشت: با ادامه روند افزایشی، دمای هوای قم در روز جمعه ۷ اردیبهشت به ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

ترابیان گفت: هوای قم امروز قمستی ابری همراه با وزش باد است اما به تدریج از میزان ابرناکی آسمان کاسته خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: آسمان قم روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: انتظار داریم از اواسط هفته آینده با ورود سامانه جدید به کشور و قم شاهد افزایش ابر و بارش‌های احتمالی در استان باشیم.

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟