Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- واعظی در آیین افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال، ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی افتتاح شد که این بیانگر شکست طرح‌های دشمنان و حرکت رو به رشد کشور است. تاریخ انتشار: 13:47 - 24 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۱۳۳ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، محمود واعظی در آیین افتتاح فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال، ۶ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش‌های مختلف استان آذربایجان شرقی افتتاح شد که این بیانگر شکست طرح‌های دشمنان و حرکت رو به رشد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس دفتر رئیس جمهور بیان داشت: به رغم فشار‌های فزاینده دشمنان بویژه در حوزه اقتصادی، طی دو سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در عرصه‌های گوناگون به بهره‌برداری رسیده است.   بیشتر بخوانید: بهره‌برداری از پروژه انتقال خط اتیلن از میاندوآب به پتروشیمی تبریز گفتنی است؛ فاز سوم خط یک قطار شهری تبریز حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه پایانی خط یک واقع در شهرک نور لاله با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.   رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در ایستگاه میدان کهن تبریز ضمن بازدید از این ایستگاه، با توضیح مسئولین در جریان روند تکمیل و اجرای پروژه خط یک قطار شهری تبریز و چگونگی ارائه خدمات و تسهیل در رفت و آمد مردم با اجرای این طرح قرار گرفت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود واعظی رئیس جمهور پروژه خط یک قطار شهری تبریز هزار میلیارد تومان طرح و پروژه استان آذربایجان شرقی رئیس دفتر رئیس جمهور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام محمدخلیل‌پور   اظهار کرد: رهنمودها و نصیحت‌های امام جمعه محترم شهر ارومیه باید سرلوحه کارهای مجموعه مدیریت شهری قرار داده شود.

وی افزود: با اینکه جز کلان شهری‌های کشور نیستیم ولی هزینه‌های متناسب با کلانشهرهای کشور را در هر حال پرداخت می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به معضل ترافیک گفت: تعاملات دستگاه‌های ذیربط برای رفع معضل ترافیک در شهر ارومیه یک امر ضروری است.

خلیل‌پور تصریح کرد: راکد بودن ساخت و ساز در شهر باعث افزایش جرایم اجتماعی و افزایش شغل‌های کاذب در شهر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صنعت ساخت و ساز یکی از اساسی‌ترین مباحث اشتغال در شهر ارومیه است به عنوان نماینده مردم در شورا از امام جمعه محترم درخواست مساعدت برای ابلاغ طرح تفصیلی جامع شهری که ارومیه را به عنوان کلان‌شهر معرفی می‌کند، داریم.

خلیل‌پور تاکید کرد: با این کار می‌توانیم ضمن ایجاد اشتغال از جذب کمک‌های دولتی در مباحث مربوط به مسائل ترافیکی و… بهرمند شویم که نقش بسزایی در رونق ساخت و ساز و اشتغال‌زایی و چرخه اقتصادی و توسعه شهر دارد.

 

دیگر خبرها

  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳