Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اجرای گروه پاپ برادران عدل پرور در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی آغاز به کار کرد.

گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر  شامگاه چهارشنبه ۲۳ بهمن با اجرای یک گروه پاپ  در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی کار خود را آغاز کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گروه موسیقی پاپ برادران "آرش و مسیح" در  دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را آغاز کردند. این گروه نخستین گروه پاپ از بین ۱۰ گروه موسیقی پاپ است که  در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه  رفت و با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد.

 

در ابتدای  کنسرت "مسیح و آرش" تیزری از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پخش شد و سپس اعضای گروه با حضور روی صحنه اولین قطعه را با نام "زدی پر" اجرا کردند.


 
سپس" آرش و مسیح"  بعد از خوشامدگویی به مخاطبان حاصر در سالن میلاد دومین قطعه خود با عنوان "بعد از تو " را با همخوانی  مخاطبان اجرا کردند.

 

 قطعه‌های "نرو"، "گلی" و "تو که نیستی پیشم"، غوغا می‌کنم"،"لیلا"، دریا" و "نمیرم"  از جمله قطعاتی بودند که" مسیح و آرش" اجرای کردند.
نکته جالب این اجرا درخواست این دو هنرمند از مخاطبان برای همخوانی قطعات با آنها بود و مخاطبان نیز آنها را در اجرای قطعات همراهی می کردند.

 

اشکان آبرون رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، سید میلاد عالمی نوازنده ویولن، دارا دارایی و احسان امیدی نوازنده گیتار باس، محمدعلی نصری نوازنده گیتار الکتریک، آرش پژند مقدم و مهران غلامی نوازنده درام اعضای ارکستر  مسیح و آرش را در اجرای فجر  تشکیل می‌دادند.

 

مسیح و آرش عدل‌ پرور دو هنرمندی که  طی سال‌های فعالیت  هنری خود از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان با استقبال مخاطبان مواجه شده‌است  و می توان  از آنها  به عنوان گروه‌های پرطرفدار موسیقی پاپ  یاد کرد.

 

آلبوم "دریا" اولین آلبوم رسمی  برداران عدل پرور بود که در سال ۱۳۹۷  منتشر شد.

 

سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن برگزار می شود .

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر سالن میلاد نمایشگاه موسیقی پاپ مسیح و آرش گروه پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • روابط عمومی؛عامل کلیدی در رونق کسب و کار‌ها
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود