Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@23:02:44 GMT

۱۱طرح آموزشی در دست اجرا

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۴۹۷

۱۱طرح آموزشی در دست اجرا

حجت پیرایش بیان کرد: این طرح ها شامل استخر دانش آموزی، دارالقرآن امام علی(ع)، اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) زوارم، سالن ساختار قامتی و هفت آموزشگاه شهری و روستایی است.

وی گفت: عملیات ساخت اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) روستای زوارم از توابع بخش مرکزی شیروان در سال ۸۲ بوده و مابقی طرح ها سال های ۸۶ تا ۹۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرایش پیشرفت فیزیکی طرح های مزبور را از پنج تا ۹۵ درصد دانست و گفت: زیربنای طرح های مزبور به غیر از اردوگاه دانش آموزی امام حسن مجتبی(ع) روستای زوارم که ۱۰ هکتار است، زیربنای مابقی طرح ها هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع است.

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شیروان گفت: تاکنون برای طرح های مزبور ۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرانه فضای آموزشی در شهرستان شیروان، نه تنها از میانگین کشوری بلکه از متوسط استانی آن نیز پایین‌تر است که به ازای هر دانش آموز، ۴.۸۳ متر مربع است.

در سال تحصیلی جاری، بیش از ۳۱ هزار دانش آموز در ۴۲۲ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر ۲ هزار و ۶۱۷ فرهنگی تحصیل می کنند.

46

کد خبر 1352155

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

فیض گفت: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر نقش مهمی در ارایه خدمات در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی برای جوانان مهدیشهری دارد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر از ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این مرکز هزینه شد که با تخصیص این اعتبارات، طرح پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر دارای اسکلت بتنی با زیربنای ۲هزار و ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه است.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه سنگین آموزشی، ۲ کارگاه سبک آموزشی، ۲ کارگاه آموزش گردشگری و هتل‌داری، سالن جلسات و فضای اداری از جمله ظرفیت‌های ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی