Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه منکر مساله تحریم و فشار حداکثری آمریکا و گرفتاری‌هایی که برای اقتصاد و معیشت به وجود آمده نیستم، گفت: هرچه آن‌ها فشار را بیشتر می‌کنند، عزم و اراده ما بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی، روز پنجشنبه در آیین افتتاح فاز سوم خط اول قطار شهری تبریز خطاب به مقام های آمریکایی گفت: بدانید این مردم، مردم مقاومی هستند و شما نمی توانید با فشار حداکثری هدفی را که دنبال می کردید، برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه تحریم کنندگان به زعم خود فکر می کردند با تحریم حداکثری بتوانند ظرف سه ماه نظام دیگری را بر سر کار بیاورند، اظهار کرد: ما از همه فشارها عبور کردیم و کشور و مردم در همه صحنه ها نشان دادند می توانند دشمن را شکست دهند.

واعظی خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همیشه پیشتاز در اموری که به امنیت کشور مربوط می شود، بوده اند و در دادن پیام به دیگر استان ها نیز تاثیر گذار هستند؛ آنان در امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن در زیر برف و برودت هوا نشان دادند که پای آرمان های نظام ایستاده اند.

وی با بیان اینکه خوشحالم که امروز برای چند مین بار به تبریز سفر کرده ام، اظهار کرد: از سوی هیات دولت و رئیس جمهوری از زحمات و تلاش هایی که برای قطار شهری تبریز به خصوص اقداماتی که در دو سال گذشته برای تامین مالی آن انجام شده است، تشکر می کنم. همبستگی خوبی در آذربایجان شرقی وجود دارد و از زمان انتصاب امام جمعه جدید تبریز هم شاهد همبستگی و انسجام خوبی در استان هستیم و همچنین شاهد دلسوزی های استاندار نیز هستم.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد این هستیم که هر سه ماه یک بار بخشی از قطار شهری تبریز به بهره برداری می رسد، ادامه داد: این نوید خوبی است که با توجه به شرایطی که کلانشهرهای ما دارد این گونه تسهیلات برای مردم فراهم می شود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات جدی ما آلودگی هوا و محیط زیست است، اضافه کرد: قطار شهری تاثیر زیادی بر کاهش آلودگی و تسهیل رفت و آمد شهروندان دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واعظی تحریم دولت ایران قطار شهری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار

تین نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد فولادی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد مشکین دشت قطار تهران تبریز با این مرد برخورد کرد.

فولادی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک