Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داوود ربیعی رئیس شبکه دامپزشکی بروجن گفت: سموم و دارو‌های ضد انگل دامپزشکی بین دامداران این شهرستان به صورت رایگان توزیع شد.

او افزود: معاینه رایگان دام‌ها و تجویز دارو‌های مورد نیاز از دیگر خدمات رایگان ارائه شده به دامداران این شهرستان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی اضافه کرد: واکسیناسیون رایگان دام‌ها علیه بیماری‌های واگیر دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام نیز توسط اکیپ‌های دامپزشکی انجام می‌شود.

او ادامه داد: به منظور ارتقای سلامت دام و سلامت افراد فعال در حوزه دامداری و دامپروری، توزیع بروشور بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و بروشور بیماری‌های واگیر دامی همزمان با آموزش چهره به چهره دامداران این شهرستان در حال انجام است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی بیماری های واگیر واکسیناسیون رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی برای نوغانداران شهرستان درگز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،دکترحامد شمس، رئیس شبکه دامپزشکی درگزگفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با شروع فصل پرورش کرم ابریشم، شبکه دامپزشکی درگز در صدد است با برگزاری کلاس‌های آموزشی ترویجی بیماری‌های کرم ابریشم در جهت ارتقا سطح آگاهی نوغانداران شهرستان گامی موثر بردارد.

وی افزود: با توجه به اینکه پیشگیری از بروز بیماری در صنعت پرورش کرم ابریشم از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با بیماری هااست، در همین راستا کلاس‌های آموزشی با هدف افزایش سطح آگاهی نوغانداران و پیشگیری از بروز تلفات در کرم ابریشم و افزایش سطح کیفی و کمی پیله‌ها با همکاری شورای روستا برگزار می‌ شود

دیگر خبرها

  • رصد ۷ هزار راس دام سنگین علیه بیماری سل در کرمان
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز درخصوص انگل تنیا ساژیناتا
  • هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو
  • هشدار دامپزشکی نیشابور در خصوص بیماری آنتروتوکسمی در دام های سبک
  • برگزاری کلاس آموزشی برای نوغانداران شهرستان درگز
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • واکسیناسیون دام‌های کارون علیه بیماری‌های واگیردار دامی
  • معیارهای منابع طبیعی‌ برای ممنوعیت چرای دام در زنجان
  • هشدار زرد هواشناسی به کشاورزان و دامداران سمنان