Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:27:13 GMT

جهش ۲۵ درصدی کسری بودجه آمریکا/ بدهی ملی رکورد زد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۸۹۹

جهش ۲۵ درصدی کسری بودجه آمریکا/ بدهی ملی رکورد زد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، اوضاع هزینه‌کردهای دولت آمریکا هر روز بدتر و بدتر می‌شود و کسری بودجه دولت فدرال به میزان متوسط ۱۰۰ میلیارد دلار در ماه رسیده است. از سوی دیگر سطح بدهی خانوارهای آمریکا هر روز در حال افزایش است و به رکورد ۱۴ تریلیون دلار رسیده است.

داده‌های خزانه‌داری آمریکا نشان داد که در ۴ ماه ابتدایی سال مالی ۲۰۲۰ این کشور با کسری بودجه ۳۸۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ میلیارد دلاری روبرو شده است. این نشان‌دهنده یک جهش ۲۵ درصدی نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته است و حدود ۴۰ درصد کل کسری بودجه در سال مالی ۲۰۱۹ می‌باشد.

در ۱۲ ماه گذشته دولت آمریکا ۱.۰۶ تریلیون دلار بیشتر از درآمد خود خرج کرده است تا به این ترتیب کل بدهی ملی به ۲۳.۳ تریلیون دلار برسد. هرچند میزان درآمد دولت به ۱.۱۸ تریلیون دلار رسید که نسبت به ۱.۱۰ تریلیون دلار سال قبل افزایش یافته بود، اما شتاب افزایش ۹.۶ درصدی هزینه‌کردها بیشتر از رشد درآمد بود.

داده‌های فدرال‌رزرو نشان داد که میزان بدهی خانوارهای آمریکا هم برای بیست و دومین ماه متوالی رشد کرده و به ۱۴ تریلیون دلار رسیده است. این بالاترین سطح بدهی این خانوارها در تاریخ ثبت شده آن است. این ۱.۵ تریلیون دلار بالاتر از رکورد قبلی ۱۲.۶۸ تریلیون دلاری در سه ماهه سوم ۲۰۰۸ است، که بلافاصله بعد از آن بازارهای سهام سقوط کردند و رکود بزرگ جهانی به وجود آمد.

کد خبر 4851952

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا کسری بودجه بدهی مالی ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران قیمت دلار بورس نظام بانکی تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت بازار سهام قیمت یورو اوپک محمد اسلامی مالیات تریلیون دلار کسری بودجه سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • یورو رکورد زد
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • قیمت نفت در بودجه چند دلار است؟