Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:16:11 GMT

سبقت لیورپول از رئال در راه جذب ستاره دورتموند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۰۷۹

سبقت لیورپول از رئال در راه جذب ستاره دورتموند

به نظر می رسد که لیورپول بالاتر از رئال مادرید از بیشترین شانس برای جذب جیدون سانچو ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند برخوردار است.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چندی پیش در یکی از نشست های خبری خود و  در پاسخ به سوالی در مورد جیدون سانوچو گفت که او بازیکن فوق العاده ای است. از این اظهارنظر به عنوان چراغ سبز مرد آلمانی به پدیده انگلیسی فوتبال اروپا تعبیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شد لیورپول در انتقالات زمستانی قصد جذب سانچو را دارد اما همه چیز به تابستان موکول شد. تابستان لیورپولی ها رقیبی جدی مثل رئال مادرید را پیش رو دارند و نیز یونایتد، چلسی و حتی بارسلونا.

 

 

 

 

طبق ادعای دیلی میل، لیورپول از بیشترین شانس برای جذب سانچو برخوردار است و اخیرا به دورتموند اعلام کرده است که تابستان پیشنهادی ردنشدنی برای سانچو ارائه خواهند داد. سانچو با بسیاری از ستاره های لیورپول رابطه ای صمیمانه دارد و در تیم ملی با چمبرلین و جوردن هندرسون نیز هم تیمی است. 

 

 

 

 

در این بین اما نقش یورگن کلوپ می تواند کلیدی باشد. رابطه خوب او با سران باشگاه سابقش دورتموند، قطعا تعیین کننده خواهد بود. کلوپ چندی پیش در مورد سانچو تاکید کرده بود که رقم انتقالش می تواند مشکل ساز باشد اما قرارداد اخیر با نایکی که 94 میلیون یورو در سال به قرمزها پرداخت خواهد کرد، چنین مشکلی را از بین خواهد برد.

سانچو که محصول آکادمی سیتی است، دو سال پیش با هشت میلیون یورو راهی دورتموند شد و الان قیمت او 100 میلیون یورو تخمین زده می شود. سانچو فصل گذشته 13 گل زد و 19 پاس گل داد و فصل جاری نیز 15 گل زده و 17 پاس گل داده است. آمار و ارقامی که بیانگر ارزش بالای این بازیکن هستند.

 

رئال مادرید بروسیا دورتموند لیورپول جیدون سانچو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بروسیا دورتموند لیورپول جیدون سانچو میلیون یورو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد