Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@11:56:39 GMT

نوروز ۹۹ را با تورهای تخصصی سفرنامه رویایی کنید

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۲۹۹

نوروز ۹۹ را با تورهای تخصصی سفرنامه رویایی کنید

نوروز 99 فرصت مناسبی برای گردش و تفریح و بازدید از مقاصد بی‌نظیر و زیبای جهان هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفرنامه، نوروز ۹۹ فرصتی بی‌نظیر برای شماست تا با استفاده از تورهای بدون واسطه دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه که در مقاصد بی‌نظیر و فوق‌العاده جذابی ارائه می‌شود بهترین عید نوروز را به همراه خانواده تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاصد نوروزی سفرنامه

آفریقای جنوبی

استرالیا

برزیل

آرژانتین

مکزیک

کوبا

کره جنوبی

ژاپن

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید تورهای نوروزی با شماره ۴۴۶۳۴۰۰۱ ۰۲۱ تماس بگیرید.

آشنایی با برخی از مقاصد نوروز ۹۹ سفرنامه

جاذبه‌های گردشگری کیپ‌تاون آفریقای جنوبی

کیپ‌تاون معروف‌ترین و زیباترین شهر آفریقای جنوبی است تور های آفریقای جنوبی سفرنامه همیشه جز بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانی‌ها بوده است و می‌تواند بهشت هر گردشگری باشد. شهر کیپ‌تاون هم برای بازدیدکنندگان بسیار عالی است، هم‌محلی عالی برای شرکت در تورهای امن و عاری از خطر مالاریا در بخش‌های شرقی و غربی دماغه‌ آفریقا است.

کیپ‌تاون می‌تواند بهترین شهر و بهترین گزینه برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت و گشت‌وگذار باشد و بی‌دلیل نیست که بیشتر تورها اکثر اقامت خود را در این شهر برنامه‌ریزی می‌کنند. از جمله جاذبه‌های گردشگری و دیدنی کیپ‌تاون می‌توان بوکآپ را نام برد، منطقه‌ای تاریخی است که برده‌هایی که از جنوب شرق آسیا به این منطقه آورده می‌شدند اختصاص دارد این محله روی تپه‌ای در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد با از بین رفتن نظام برده‌داری هنوز این منطقه حالت قدیمی و زندگی سنتی خود را حفظ کرده است. خانه‌هایی با معماری رنگی دیدگاهی عالی نسبت به شهر کیپ‌تاون در شما به وجود می‌آورد، مساجد متعدد در این قسمت و از همه جالب‌تر تنوع خوراکی و غذایی در این منطقه به‌خوبی قابل‌ مشاهده است.

سواحل جذاب و دیدنی برزیل

برای جهانگردانی و توریست‌هایی که به دنبال ساحل‌های عجیب‌وغریب می‌گردند، تور های برزیل سفرنامه مقصدی فوق‌العاده است. جزیره‌ی تینهاره یکی از مناطق تفریحی مورد علاقه مردم برزیل و همچنین خارجی‌ها محسوب می‌شود. محیط شهرش شاید برای توریست‌ها کوچک باشد، اما راحت است. یافتن ویلای ساحلی دنج برای اجاره در حاشیه‌ی این شهر بسیار آسان است. این جزیره مسیرهای پیاده‌روی بسیاری دارد و مسافران سواحل شنی سفید و مناطق وحشی زیبای زیادی را در این محل کشف خواهند کرد.

روستای ساحلی بوزیوس به روستای ماهیگیری معروف است این روستا از یک‌سو با وجود ۲۰ ساحل عجیب اطرافش به‌عنوان یکی از زیباترین مناطق دنیا و نیز توریستی‌ شهرت پیدا کرد و از سوی دیگر در کنار تعدادی سنگ مستغرق برای لذت غواصان، دنیای زیرآب عجیب و جالبی را فراهم کرده است. اگر این ساحل دورافتاده است، بازدیدکنندگان بوزیوس می‌توانند از چندین ساحل زیبا که نزدیک‌تر هستند، لذت ببرند. موج‌سواران، شهر ماهیگیران پیپا را در دهه‌ی ۱۹۷۰ کشف کردند و آب شفاف و تمیز، دلفین، لاک‌پشت و زندگی دریایی‌ به تبدیل شدن این منطقه به شهر توریستی پرهیاهو، کمک بسیاری کرده است. این شهر امروزه به‌عنوان یکی از بهترین شهرهای ساحلی در شمال شرق شناخته‌ شده و به‌طور حتم یکی از مقاصد مورد علاقه‌ی گردشگران تنها است که به فرهنگ این شهر قدیمی علاقه دارند.

دیواره بزرگ مرجانی استرالیا یکی از عجایب هفتگانه طبیعی جهان

با اینکه در تور های جذاب استرالیا دیدن شهرهای بزرگ و ساحلی استرالیا بسیار وسوسه‌انگیز و دوست‌داشتنی است اما بسیاری از این شهرها شلوغ و دیگر تکراری شده‌اند. برای کسانی که به دنبال تنوع و به دست آوردن تجربه‌ای تازه در استرالیا هستند، بازدید از دیواره‌ی بزرگ مرجانی، گزینه‌ای ایده‌آل است.

بعد از روزها و هفته‌ها و ماه‌ها زندگی عادی، هیچ‌چیز بهتر از سفر به تور استرالیا سفرنامه و رفتن به جزایر کویینزلند نشستن، کنار یک ساحل شنی در یک جزیره زیبا نیست.

یک جزیره استوایی خصوصی شاید برای ما مانند یک خواب به نظر برسد اما این جزایر به شما این امکان را می‌دهند تا با بودجه‌ای نه‌چندان زیاد سفری لوکس را تجربه کنید، به‌ویژه اگر در تدارک سفر ماه‌عسل به یک کشور خارجی هستید، تور استرالیا این جزایر بی‌نظیرند. در ادامه در مورد جزایر زیبای کویینزلند استرالیا توضیح مختصری می‌دهیم.

۱. جزیره هرون

هرون، جنوبی‌ترین جزیره در دیواره‌ی بزرگ مرجانی است که به دلیل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های دریایی، غواصی و جاذبه‌های گردشگری فراوان مشهور شده است. حتی اگر شما یک غواص نیستد، جزیره هرون شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این‌ یکی از معتبرترین ایستگاه‌های تحقیقات دریایی استرالیا است.

علاقه‌مندان برای آمدن به این جزیره می‌توانند از هلیکوپتر یا کشتی استفاده کنند. نزدیک‌ترین بندر در گلدستون قرار دارد و فاصله‌ی پرواز از بریزبن تا این جزیره‌ی دیدنی، چیزی حدود نیم ساعت است. این جزیره رویای عاشقان است. در این جزیره برای هر قشر و هر سلیقه‌ای کاری برای انجام دادن پیدا می‌شود.

در تابستان می‌توانید لاک‌پشت‌های کوچک را ببینید که از تخمشان خارج‌ شده‌اند و می‌خواهند به سمت دریا بروند.

۲. جزیره همیلتون

بازدید از همیلتون، معنای واقعی تفریح و ماجراجویی است. مهمانان می‌توانند با لاک‌پشت‌ها شنا کنند، با دلفین‌ها بازی کنند و البته رسوبات مرجانی چند صدساله را ببینند. آب‌های استوایی و نور خورشید، این جزیره را احاطه کرده‌اند و تفریحات زیادی وجود دارد که می‌توانید به سلیقه خودتان یکی را انتخاب کنید. به همین خاطر است که این جزیره یکی از بهترین جزیره‌های استرالیا است.

انتهای رپرتاز آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفرنامه نوروز99 جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی بزرگ مرجانی لاک پشت ها نوروز ۹۹ کیپ تاون جزیره ی بی نظیر ی بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند موفق شدند با برتری برابر حریفان راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

به گزارش مشرق، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد و تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند با برتری برابر حریفان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* بارسلونا ۱ - پاری سن ژرمن ۴ (در مجموع ۶ بر ۴ به سود پاری سن ژرمن)

* دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲ (در مجموع ۵ بر ۴ به سود دورتموند)

آتش بازی پاری سن ژرمن در بارسلونا

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پاری سن ژرمن که در دیدار رفت و در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورده بود امشب میهمان بارسلونا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید تا شاگردان لوییز انریکه در مجموع با برتری ۶ بر ۴ راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در این دیدار این تیم بارسلونا بود که در دقیقه ۱۲ گل نخست را به ثمر رساند. در این صحنه «لامین یامال» از سمت راست حرکت خود را آغاز کرد و خود را به محوطه جریمه پاری سن ژرمن رساند و با یک ارسال دقیق به مقابل دروازه توپ را به «رافینیا» رساند و این بازیکن موفق شد بارسلونا را یک بر صفر پیش بیندازد.

اما در دقیقه ۲۹ کابوس بارسلونا رقم خورد و در حالی که «برادلی بارکولا» با یک فرار سریع در آستانه ورود به محوطه جریمه بارسلونا بود با خطای «رونالد آرائوخو» متوقف شد تا این داور بازی آرائوخو را با کارت قرمز جریمه کند و بارسلونا ادامه بازی را ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد و امیدهای تیم پاریسی برای بازگشت به بازی پررنگ شود.

به دنبال این اخراج حملات پاری سن ژرمن تشدید شد و در دقیقه ۴۰ در حالی که «بردلی بارکولا» در سمت راست محوطه جریمه بارسایی ها صاحب توپ بود ارسال در عرض خود را انجام داد و «عثمان دمبله» موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه اول با تساوی یک به یک به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان ژاوی تمرکز خود را بر دفاع از دروازه گذاشتند و در سوی مقابل هم شاگردان «لوییز انریکه» تلاش کردند با استفاده از ۱۰ نفره شدن حریف بتوانند نتیجه بازی را به سود خود برگردانند.

در دقیقه ۵۴ حملات پاری سن ژرمن نتیجه داد و این تیم موفق شد در دقیقه ۵۶ و با ضربه دقیق «ویتینیا» که از پشت محوطه جریمه بارسلونا شلیک شد دروازه حریف را باز کند تا بازی ۲ بر یک شود.

در دقیقه ۵۹ کار برای بارسلونا سخت‌تر هم شد و در حالی که توپ در محوطه جریمه به دمبله رسیده بود با خطای مدافع بارسلونا متوقف شد و داور خطای پنالتی اعلام کرد تا «کیلیان امباپه» پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد و با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه بارسلونا بچسباند و نتیجه را ۳ بر یک کند و علاوه بر اینکه تیمش را در مجموع ۵ بر ۴ پیش انداخت خود را به بازیکن محبوب ریالی ها که رقیب جدی بارسلونا است تبدیل کند.

در دقیقه ۸۹ هم در حالی که باسایی ها با تمام توان جلو کشیده بودند که بتوانند بازی را به تساوی بکشانند با ضد حمله سریع حریف غافلگیر شدند و امباپه موفق شد برای بار چهارم دروازه را باز کند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۶ بر ۴ به سود پاری سن ژرمن به پایان برسد و این تیم فرانسوی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آلمان برای اتلتیکومادرید کابوس شد

در دیگر دیدار امشب هم دورتموند آلمان میزبان اتلتیکومادرید اسپانیا بود. در دیدار رفت که به میزبانی اتلتیکومادرید برگزار شده بود مادریدی‌ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسند اما در دیدار برگشت اوضاع برای آنها تغییر کرد و دورتموند میزبان موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد تا در مجموع دیدارهای رفت و برگشت به برتری ۵ بر ۴ دست پیدا کنند و به نیمه نهایی صعود کنند.

دورتموند در این دیدار ابتدا با گل‌های «یولیان برانت» (۳۴) و «یان ماتسن »(۳۹) در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۴۹ اشتباه «متس هوملس» در خط دفاعی موجب شد این بازیکن با یک گل به خودی دروازه دورتموند را باز کند و نتیجه بازی ۲ بر یک شود.

در دقیقه ۶۴ این دیدار هم «آنخل کوره آ» موفق شد برای دومین بار دروازه دورتموند را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه ۷۱ «نیکلاس فولکروگ» با یک ضربه سر تماشایی برای بار سوم دورتموند را صاحب گل کرد تا امید به اردوی آلمانی‌ها برگردد.

در دقیقه ۷۴ نوبت به «مارسل سابیتزر» رسید تا با یک شوت از پشت محوطه جریمه چهارمین گل دورتموند را هم در این بازی به ثمر برساند و نتیجه را ۴ بر ۲ کند.

در دیگر دیدارهای این مرحله هم شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ منچسترسیتی میزبان رئال مادرید خواهد بود (تساوی ۳ به ۳ در دیدار رفت) و بایرن مونیخ از آرسنال پذیرایی خواهد کرد (تساوی ۲ به ۲ در دیدار رفت).

دیگر خبرها

  • مسیر رویایی در اشکورات گیلان
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • غرق شدن شهر رویایی در سیل !
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • استرالیا بودجه دفاعی خود را افزایش می‌دهد
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب