Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مقتدا صدر» امروز (پنجشنبه) در توئیتی در واکنش به فراخوان های اخیر از جمله فراخوان «تظاهرات موسوم به جنس نرم» تاکید کرد: بر همه ما واجب است که اجازه ندهیم عراق نه به قندهار افراط گرایی دینی و نه شیکاگوی بی بندو بار، انحطاط اخلاقی، ناهنجاری جنسی، فسق، فجور و همجنس گرایی تبدیل شود.

 وی با این گونه فراخوان ها به نام تظاهرات و آزادی خواهی به شدت مخالفت و تاکید کرد: در برابر این گونه اهانت ها به دین، عقاید و میهن ساکت نمی نشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان صدر فراخوان های بی بندباری و شهوت رانی به اسم آزادیخواهی را دستاورد اشغالگران آمریکایی در عراق دانست و تاکید کرد: به این ها (اشغالگران) اجازه نمی دهیم که اثرات دین و عقیده را از کشور عراق بزدایند همان طور که پیش از این به اشغالگران اجازه ندادیم که عراق را از هستی محو کنند.

مقتدا صدر از خود و تمامی کسانی که در این خط مشی با او هستند به عنوان «جندالله» (سربازان الهی) و «جند المعصومین» سربازان ائمه اطهار (ع) یاد کرده است.

وی تصریح کرده که نباید آزادی و روشنگری منجر به اشاعه فحشا و منکرات در جامعه خصوصا جامعه ای مانند عراق که کشور مقدسات الهی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است، شود.

به گفته صدر، تا دیروز به نام دین صداهای افراط گرایی و کشتار و سربریدن و خودروهای بمب گذاری شده (در عراق) بلند بود و امروز صداهای بی بند و باری، عریان گرایی، اختلاط زن و مرد، مستی، فسق و فجور و بلکه تکفیر و تعدی به ذات مقدس خداوند و اهانت به انبیاء و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بلند شده است.

 برخی از شبکه های اجتماعی در طول هفته جاری برای تظاهرات موسوم به «جنس نرم» فراخوان داده اند تا به این وسیله دختران عراقی را به میادین اعتراضات کشانده و از عنصر زنان برای تحریک مجدد تظاهرات خیابانی در عراق و کشاندن جوانان به اعتراضات بهره ببرند.

در تمامی این فراخوان ها همواره از تصاویر دختران خوش سیما که اغلب بی حجاب هستند بهره برده شده است.

از جمعیت اعتراضات خیابانی بعد از انتخاب محمد توفیق علاوی به عنوان نخست وزیر به شدت کاسته شده است، امری که به مذاق عوامل تحریک کننده اعتراضات خیابانی خوش نیامده و آنها به هر وسیله ای برای داغ کردن دوباره تنور اعتراضات متوسل شده اند، حتی اگر این وسیله استفاده از ابزارهای بی بند و باری باشد.

برچسب‌ها عراق پروندهٔ خبری اعتراض در عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عراق عراق فراخوان ها مقتدا صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان 60 و 67 کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن 82 کیلوگرم به جهت حضور در رقابت های اوزان غیر المپیکی در وزن 82 کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

60 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می شوند.

67 کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می شوند.

82 کیلوگرم: 1- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال های اخیر در وزن 77 کیلوگرم و 2- عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن 82 کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت های جام تختی به رقابت های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکلیف برادران گرایی برای المپیک مشخص شد
  • شرایط ملی پوش شدن 2 وزن المپیکی و 1 وزن غیر المپیکی اعلام شد/ فرصت دوباره به گرایی
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • افراط و تفریط در حوزه حجاب باعث فاصله گرفتن مردم از تصمیم‌گیران می‌شود
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی