Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران جمعه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو،  سومین همایش سراسری علم و فناوری هزاره سوم اقتصاد، مدیریت و حسابداری ایران در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود. در این دوره معیار پذیرش مقالات در فرآیند داوری جنبه کاربردی و عملی و بیان مباحث و مبانی علمی مرتبط و نو بودن پژوهش‌ها می‌باشد و مقالات مرتبط در این حیطه‌ها مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
استفاده از فناوری  در دنیای امروز ضامن بقا و تداوم فعالیت‌های یک سازمان بوده و به صورت ویژه می‌تواند در توسعه و افزایش منافع حاصل درکلیه مراحل تاثیر به سزایی بگذارد. این کنفرانس با توجه به اهداف کلان و سند چشم انداز توسعه محور در حوزه دانش و فناوری، با هدف شناخت و ارزیابی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های فناوری، ارائه توانمندی‌های موجود برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس جمع آوری مجموعه‌ای از مقالات پژوهشی غنی با عنوان کتابچه تمام الکترونیک و انتشار مجموعه مقالات پژوهشگران به منظور دسترسی آزاد اطلاعات علمی برای اندیشمندان جامعه است.

از مهمترین محور‌های این همایش می‌توان به مدیریت (مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک، مدیریت ریسک، مدیریت و فناوری اطلاعات، مدیریت دانش، مدیریت و برنامه ریزی، مدیریت آموزشی، مدیریت و سازمان، مدیریت منابع انسانی، مدیریت تولید، مدیریت جهانگردی و گردشگری، مدیریت و کارآفرینی)؛ اقتصاد (اقتصاد بین الملل، اقتصاد اسلامی، اقتصاد توسعه، اقتصاد پولی وبانکی، اقتصاد انرژی، اقتصاد محیط زیست، مالیات و سیاستگذاری دولت، اقتصاد بخش عمومی، اقتصاد رفتاری، اقتصاد کشاورزی، اقتصاد اطلاعات، اقتصاد فرهنگی، اقتصاد ریاضی و نظریه بازی ها، روش‌های کاربردی اقتصاد سنجی، اقتصاد فناوری اطلاعات، چالش‌ها و راهکار‌های اقتصادی، اقتصاد در شرایط تحریم، اقتصاد مقاومتی، اقتصاد و تولید ملی؛  حسابداری (حسابداری مدیریت، حسابداری صنعتی، حسابداری دولتی، حسابرسی و فاینس، حسابداری بازرگانی، حسابداری ارزی، حسابداری پیمانکاری و پروژه ای، اخلاق حسابرسی و حسابداری، حسابداری در کسب و کار، آموزش حسابداری، حسابداری و فناوری اطلاعات، حسابداری و بازار سرمایه) اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به اینکه تاریخ برگزاری کنفرانس ۲۵ اسفند ماه خواهد بود، علاقه‌مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همایش دانش و فناوری اقتصاد پیشرفت فناوری فناوری اطلاعات برگزار می شود ۲۵ اسفند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدید پذیر ایران، ۶ و ۷ خرداد ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

 انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با توجه به رسالت خود در نظر دارد، هشتمین نمایشگاه و کنفرانش بین المللی و پنجمین جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر کشور را با همکاری کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی صنایع، معاون و کشاورزی ایران برگزار کند.

از مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در این رویداد بین المللی، بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در توسعه انرژی‌های تجدید پذیر، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و توسعه صنعت دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر، چالش‌های توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در صنایع انرژی‌بر، بررسی چالش بازار انرژی‌های تجدید پذیر و مدل‌های جدید سرمایه‌گذاری، روش‌های نوین تامین مالی، است.

همگام با رویکرد‌های جهانی و البته به دلیل ناترازی‌های انرژی در سال‌های گذشته، توسعه ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه تجدید پذیر تا سه سال آینده در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد که البته دراین میان، توسعه دانش‌بنیان این صنعت و ارتقای توانمندی‌های فناورانه در این حوزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در بیانیه پایانی اجلاس کاپ ۲۸ دبی، کشور‌های جهان بر گذار از انرژی‌های فسیلی به انرژی‌های نو اجماع حاصل کردند و به عبارتی دوران پایان انرژی‌های فسیلی آغاز شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • پذیرش ۲۸۳ مقاله در اولین کنفرانس ملی مهارت
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای