Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز گام دوّم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به همت مدیران و کارگران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، چندین طرح مهم توسعه ای در بخش های مختلف کارخانجات تراکتورسازی ایران رونمایی شده و مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در افتتاح و رونمایی از این طرح ها که حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نمایندی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز حضور داشت، تجهیزات منحصر به فرد ابزارسازی، سیستم مانیتورینگ مونتاژ، کوره جدید عملیات حرارتی و چند بخش توسعه ای دیگر مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این مراسم، توسعه در تراکتورسازی تبریز و خودکفائی های صورت پذیرفته را غیرقابل انکار عنوان کرد و گفت: این موفقیت ها قطعاً در سایه توجه به نیروهای انسانی متخصص و خلاق بوده و چنین منابع انسانی را باید پاس داشت و به آن ارج نهاد.

ابوالفتح ابراهیمی مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این مراسم با اعلام اینکه، فعالیت در تراکتورسازی، جهاد گونه صورت می پذیرد، گفت:  در شرایطی که کشور تحت تحریم های ظالمانه قرار گرفته و از همه مهمتر، خود مجموعه تراکتورسازی رأساً تحت تحریم است، هر روز شاهد خودکفایی ها و توسعه و رونق تولید در داخل مجموعه هستیم و در کنار این توسعه، به کیفیت و کمیت محصولات خود و رضایتمندی مشتری، توجه ویژه قائلیم.

وی افزود: تراکتورسازی چندین سال است که به عنوان صادرکننده نمونه ملی مطرح می شود و این نشان دهند آن است که محصولات ما قابل رقابت با تراکتورهای مطرح دنیاست.

تراکتورسازی ایران با قدمت نیم قرن  به عنوان بزرگ ترین تولید کننده تراکتور و ماشین آلات کشاورزی در سطح خاورمیانه است که با 9 شرکت در داخل و 2 شرکت در خارج از کشور ، برای حداقل 6 هزار نفرپرسنل بصورت مستقیم و 200 هزارنفر بصورت غیرمستقیم برای تأمین کنندگان و قطعه سازان، اشتغال ایجاد کرده و مرکز آن در تبریز است.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز توسعه آذربایجان شرقی تراکتورسازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با ورزش سه در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899101

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس