Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)، برج میلاد امکانی را فراهم کرده است تا تمامی مادران بتوانند از ششمین برج مخابراتی دنیا بصورت رایگان بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: تمامی بانوان مادر می‌توانند در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ الی ۱۴ از این مجموعه فرهنگی و گردشگری بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی بانوان متأهل و علاقه مند به بازدید نیز می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه از این امکان برج میلاد بهره ببرند. 

لازم به ذکر است که این بازدید رایگان صرفاً برای بانوان متأهل است و همراهان آنها می بایست بلیت بازدید را خریداری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، تمامی بانوان متأهل و علاقه مند به بازدید برج میلاد می‌توانند با همراه داشتن کارت‌ملی و شناسنامه از این امکان برج میلاد بهره ببرند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت روز زن روز زن برج میلاد تهران بانوان متأهل تمامی بانوان برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی درباره حمایت‌ از بانوان در حوزه مشاغل خانگی و فروش صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: خبر خوش انسیه خزعلی برای مادران شاغل

وی افزود: همچنین در بحث بازارچه های فروش استانها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استانها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است.

خزعلی در پاسخ به سوالی درباره صدور کارت ملی و شناسنامه با نام مادران گفت:‌این مسئله تا یک مراحلی پیش رفت اما با توجه به اینکه مسئولان امر عنوان کردند که قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کدملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نمی‌شود، مسئله قید شدن نام مادران نیز موضوعیت خود را از دست داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227478 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • امروز از بناهای تاریخی به‌صورت رایگان بازدید کنید
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • خزعلی: صدور کارت ملی با نام مادران منتفی شد
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند