Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح االه وجدی گفت: برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر این سازمان همه ظرفیت‌های خود را به کار گرفت و برنامه‌های متعدد و متنوعی اجرا کرد.

به گزارش خبر گزاری برنا از همدان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در رابطه با برنامه‌های شهرداری همدان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و و ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با راهبری شهردار همدان، شهرداری 70 عنوان برنامه برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سال 98 تدارک دیده بود که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همگام با دیگر سازمان‌های شهرداری و شهرداری مناطق 4 گانه در برگزاری این برنامه‌ها مشارکت و همکاری تنگاتنگی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آذین بندی مناطق شهرداری با پرچم‌های ایران، آذین بندی خیابان‌ها و معابر سطح شهر و نیز زینت بخشیدن شهر با نصب بنرهایی از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب از جمله اقداماتی بود که مدیریت شهری همدان طبق سنوات گذشته و در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اجرا کرد. 

وجدی با اشاره به این که تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری نیز در ایام با پرچم مقدس ایران و پوسترهای مناسبتی مزین شدند گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در این ایام در طراحی و چاپ بنرها و پوسترهای مناسبتی همکاری لازم را با سایر سازمان‌های شهرداری و شهرداری‌های مناطق داشت.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان این که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری همدان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه "41 محله، 41 مسجد و 41 جشن" بود عنوان کرد: این سازمان با مشارکت واحد فرهنگی، اجتماعی مناطق 4 گانه شهرداری همدان و کارگروه مساجد، سپاه پاسداران، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 41 مسجد اقدام به برگزاری چهل و یک جشن کرد که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد. 

وجدی تصریح کرد: در کنار این همکاری و مشارکت‌ها در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام الله دهه فجر در سال 98 سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تمام ظرفیت‌های خود از جمله فرهنگسراها، نگارخانه‌ها و سالن‌های ورزشی را به کار گرفت.

وی با اشاره به این که علاوه بر برنامه‌هایی که این سازمان از سال‌های گذشته در ایام الله دهه فجر برگزار کرده است برنامه‌های جدید و متنوعی نیز برای دهه فجر 98 تدارک دیدیم گفت: این برنامه‌ها در نشست‌های متعدد و با همفکری نیروهای انقلابی طراحی و تدوین شده است. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با تاکید بر این که برنامه‌های این سازمان به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی از روز 12 بهمن ماه همزمان با ورود پرخیر و برکت بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام (ره) آغاز  شد گفت: جشن‌های انقلاب در 41 محله شهر همدان تحت عنوان، 41 محله، 41 مسجد و 41 جشن نیز از همین روز آغاز شد و در طول دهه فجر ادامه داشت. 

وجدی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس حماسه بهمن در فرهنگسرای راه کربلا، نمایشگاه عکس دهه فجر در نگارخانه نگاه نو، نمایشگاه عکس انقلاب در فرهنگسرای پرواز و نمایشگاه آثار صنایع دستی رباتیک در همین فرهنگسرا از روز دوازدهم بهمن آغاز به کار کردند.

وی تصریح کرد: جشن‌های بزرگ انقلاب از تاریخ 12 تا 22 بهمن ماه نیز در فرهنگسراهای رضوان، حکمت، راه کربلا، پیشکسوتان، ولایت و مجموعه شهید مدنی برگزار شد.

وی افزود: برگزاری محفل ادبی روایتگری انقلاب در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی شهرداری در روز 14 بهمن، نشست تخصصی ادبیات انقلاب در فرهنگسرای تاریخ تمدن در روز 17 بهمن، اختتامیه جشنواره ادبی خورشید هشتم در فرهنگسرای تاریخ و تمدن در روز 19 بهمن از دیگر برنامه‌های مناسبتی این سازمان در ایام الله فجر امسال بود.

وجدی با اشاره به این که مسابقه بزرگ کتابخوانی "سلام بر ابراهیم هادی" نیز در ایام الله دهه فجر امسال در خانه ریاضیات غیور برگزار شد خاطرنشان کرد: بازدید مدارس از رصد خانه ابن صلاح و برگزاری دومین دوره مسابقات دومینو نیز به همین مناسبت در خانه ریاضیات غیور برگزار شد. ضمن آنکه نمایشگاهی تحت عنوان انقلاب در جراید نیز در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی شهرداری همدان در این ایام برپا شد. 

وی تاکید کرد: اردو‌های خاطرات ماندگار انقلاب نیز از جمله برنامه‌هایی بود که برای نخستین‌بار در دهه فجر امسال برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این که این سازمان با مشارکت نیروهای انقلابی اردوهای خاطرات انقلاب را طراحی و برگزار کرد اظهار داشت: در این سلسله اردوها اماکنی از شهر که در دوران انقلاب اسلامی وقایع مهمی در آنها روی داده است و یادآور خاطرات مهمی هستند به

ati, [12.02.20 06:44]

بازدیدکنندگان معرفی شدند.

وجدی تاکید کرد: هدف سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از اجرای این طرح ایجاد ارتباط میان اماکن تاثیرگذار در انقلاب اسلامی و شهروندان و نیز یادآوری وقایع و خاطرات مهم آن دوران بود.

وی با اشاره به این که در ایام الله دهه فجر امسال معاونت اجتماعی این سازمان اقدام به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزش شهروندی کرد گفت: این کارگاه‌ها با موضوع اخلاق‌مداری، حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و محیط زیست برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این که برای شادباش جشن‌های انقلاب این کارگاه‌ها با برنامه‌های ویژه‌ای همراه بود عنوان کرد: گروه هنری عموصفا برای کودکان و نوجوانان حاضر در این کارگاه‌ها آموزش ، برنامه‌های شاد و مفرحی برگزار کرد.

وجدی با اشاره به این که این کارگاه در تاریخ 15 و 16 بهمن در فرهنگسرای مهر، مرکز اختر شناسی ابن صلاح و سالن ورزشی مزدقینه و در روزهای بیستم و بیست و یکم بهمن نیز به ترتیب در نهاد کتابخانه‌های عمومی و مرکز اخترشناسی ابن صلاح برگزار شد و نزدیک به 700 نفر در این کارگاه‌ها حضور داشتند. 

سرپرست سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: همچنین سمینار آشنایی و معرفی مشاغل خانگی همزمان با ایام الله دهه فجر در فرهنگسرای کسب و کار ولایت برگزار و با استقبال کم‌نظیر بانوان همراه شد. 

وجدی یادآور شد: برگزاری جشنواره غذا در فرهنگسرای رضوان، برگزاری نمایشگاه کارآفرینی بانوان تحت حمایت بهزیستی در فرهنگسرای ولایت، رونمایی از کتاب هفتاد و دومین غواص به قلم حمید حسام در تالار فجر، برگزاری کارگاه خانواده و انقلاب در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی، برگزاری نمایشگاه نقاشی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نگارخانه نگاه نو، برگزاری نمایش عروسکی اتحاد و انقلاب در مرکز همایش‌های قرآنی و بین المللی و برگزاری مسابقه دیوار نویسی انقلاب در همین مرکز از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال بود. 

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ورزشی ویژه پیشکسوتان و سالمندان همدان نیز به همت معاونت ورزشی سازمان در سالن چند منظوره شهید خادم برگزار شد. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان این که در روز 22 بهمن ماه نیز این سازمان و واحد طراحی ما در تبلیغات محیطی شهر همکاری مستمری با سایر نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط داشت خاطرنشان کرد: پرسنل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن همگام با مدیران و کارمندان شهرداری همدان، اعضای شورای اسلامی شهر و نیز مردم ولایتمدار همدان شرکت و با آرمان‌های انقلاب، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری همدان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ایام الله دهه فجر امسال سرپرست سازمان فرهنگی ایام الله دهه فجر ایام الله دهه فجر برگزاری نمایشگاه انقلاب اسلامی کار گرفت کارگاه ها ظرفیت های خود نمایشگاه عکس برنامه ها برگزار شد بهمن ماه ابن صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اظهارات سرلشکر جعفری در مورد ماجرای تذکر رهبر انقلاب درباره نحوه اجرای طرح نور
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»