Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: قهرمان ما فرمانده بی بدیل همه جبهه های نبرد بود.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم اربعین شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی که در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است، بخش هایی از وصیتنامه تازه منتشر شده این شهید بزرگوار را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ سخنرانی سردار قاآنی در مراسم چهلم شهادت سردار سلیمانی فیلم/ نوحه‌خوانی محمود کریمی در مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی

وی پیش از قرائت وصیتنامه شهید سلیمانی اظهار داشت:  سردار سلیمانی، شهید قهرمان جبهه مقاومت بود.او فرمانده بی بدیلی بود که نه تنها در فرماندهی میدان نبرد، جلودار و یکه تاز بود، بلکه در هر میدانی نظام نیاز داشت، دلیرانه و شجاعانه وارد می‌شد و با سربلندی بیرون می‌آمد.

سردار قاآنی گفت: ابعاد این شخصیت کمتر شناخته شده است. برای بنده سخت بود که وصیتنامه این شهید را در محضر مردم وفادار و قدرشناس را بخوانم، اما خانواده شهید خواستند و پذیرفتم.

وی خاطرنشان کرد: وقتی که قلمش به کاغذ می‌رفت با اخلاص بود و با عباراتی موفقیت در نوشتن را نشان می‌داد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سردار قاآنی اربعین مصلی تهران جبهه مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیروی قدس سپاه امام خمینی میدان نبرد قاسم مشرق مصلی تهران شهادت سردار فرمانده بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دراین مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع زارچ برگزار شد سردار فتوحی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام مقام گفت: شهید حجازی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.

 

وی افزود: شهید حجازی فرمانده چند وجهی بود یعنی هم در صحنه‌های ستادی، فرماندهی و میدانی و فرهنگی بسیار توانمند بودند. 

 

این یادگار دفاع مقدس با اشاره به توان موشکی حزب الله لبنان در جنگ با رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: سردار حجازی به نوعی پدر موشکی حزب الله تلقی می‌شد و شاید بتوان این‌گونه گفت که موثرترین چهره در تجهیز حزب‌الله به انواع موشک‌ها به ویژه موشک‌های نقطه‌زن، شهید حجازی بود.

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی