Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه انتخابیه ملارد، شهریار و قدس ۳۰ داوطلب مورد تأیید صلاحیت قرار گرفتند.

طاهری با بیان اینکه تنها ملاک و معیار کار ما قانون است، افزود: ملاک و معیار همه باید قانون باشد و همه باید از قانون تمکین کنند چه آنهایی که تائید شده اند باید قانون را مراعات کنند و چه آنهایی که رد صلاحیت شده اند باید تابع قانون باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهریار گفت: افرادی که صلاحیت آنها تائید شده به عنوان نامزد انتخاباتی باید خود و طرفدارانشان در همه زمینه‌ها قانون را رعایت کنند زیرا برابر ماده ۵۶ قانون انتخابات تا زمان شروع قانونی تبلیغات، هیچکس حق تبلیغات را ندارند.

وی در خصوص اسامی و مشخصات نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه ملارد، شهریار و قدس عنوان داشت: اسامی داوطلبان به شرح ذیل است؛

۱- سجاد احمدزاده

۲- حسین اشرفی

۳- کرم اصفهانی

۴- هادی جمشیدیان قلعه سفیدی

۵- حمیدرضا چگینی

۶- حسین حق وردی

۷- زهرا حیدری

۸- علی خزایی

۹- منصور رضایی

۱۰- علیرضا رویوند غیاثوند

۱۱- مصطفی صامتی

۱۲- احمد سبزی

۱۳- حسن سامقانی مفرد

۱۴- حسن شیخیانی

۱۵- علی عابدی

۱۶- محمد قاسم زاده باریکی

۱۷- محمدتقی کاویانی

۱۸- جواد کاویانی راد

۱۹- قربان کردی لو

۲۰- سمیه کلهر

۲۱- مهدی محمودی

۲۲- فرشاد ملکشاهی

۲۳- داوود منصوری

۲۴- حامد نجفی

۲۵- فرامرز نجفی

۲۶- پروانه نجفی

۲۷- شاپور نوری شهریور

۲۸- سید حسین هاشمی فرد

۲۹- محمد وارسته

۳۰ آیت‌الله یوسفیان توده رودی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات مجلس حوزه ملارد شهریار و قدس مجلس شورای اسلامی پارسی خبر شهریار و قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی روز دوشنبه در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دستفروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • آموزش‌های ورزشی و پیامدهای قانونی ناشی از تعلل
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟