Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این تماس تلفنی حسن رستم زاد ضمن تقدیر و تشکر از دولت خدمتگزار به سبب جویا شدن اوضاع شهرستان از استاندار محترم نیز به سبب پیگیری امور این منطقه تقدیر نمود و اعلام کرد: همانگونه که مستحضرید بحران برف اخیر استان که آغاز آن از شب بیستم بهمن ماه سال جاری می باشد، شهرستان مرزی بندر آستارا را نیز با بارش های قابل توجهی به میزان یک متر در ارتفاعات و متوسط بالغ بر نیم متر در سطح جلگه متاثر از این نزولات نموده و دارای موارد متنابهی از مدیریت بحران است که گزارش کار و مراتب آن ارسال گردیده است و الحمدالله هیچگونه مشکلی در این خصوص در شهرستان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار به مشکلات شهرستان در بخش کمبود و فرسوده بودن ناوگان ماشین آلات و تجهیزات برف روبی و ماشین های سنگین همچنین مشکلات رانش راه روستایی در برخی مناطق اشاره نمود و از معاون رئیس جمهور تقاضا نمود با عنایت به فاصله زیاد شهرستان از مرکز استان، در این خصوص التفات ویژه ای به این منطقه مرزی داشته باشند و اعتبارات لازم به این امر اختصاص داده شود.

در پایان نوبخت نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان به سبب مدیریت مناسب اوضاع از معاونین فرماندار، شهرداران، بخشداران، راهداری و سایر عوامل امدادی شهرستان نیز تشکر نمود و اعلام کرد پس از رفع مشکلات استان امیدوار است در راستای درخواست های فرماندار جهت تامین ماشین آلات و تقویت بنیه لجستیکی شهرستان گزارشات لازم را به دولت منعکس نموده و جهت تامین موارد، اقدامات لازم تا حصول نتیجه را دنبال نماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان خبر داد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، ۲۴۰۰ تخته پتو و ۸۱۰ تخته موکت از انبارهای جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به منطقه کنارک استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: موارد ارسالی توسط یک دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون راهی سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور طی ظهر امروز، بارش‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان بی‌سابقه بوده است و در حالی که در ٢۴ ساعت در زرآباد سیستان و بلوچستان، ٢٧٠ میلی‌لیتر باران بارید که میانگین بارش در این منطقه ١٠٠ میلی‌لیتر در طول یک سال است.

١٩ شهرستان در جنوب و شش شهرستان در شمال استان سیستان و بلوچستان درگیر بارش هستند و در مجموع، ۱۵۰۰ روستا در این استان پهناور درگیر سیلاب و آب گرفتگی شدند و بیش از دو سوم جمعیت این استان در معرض این بارش‌ها قرار گرفتند.

کد خبر 746414

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۱۸ پروژه بااولویت/۱۲۰۰ هکتار به فضای سبز ساری اضافه می شود
  • وضعیت سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان؛ مدیریت بحران کجاست؟