Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@22:05:06 GMT

قطع برق ۳۵ هزار مشترک گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۸۷۷۷

قطع برق ۳۵ هزار مشترک گیلان

آفتاب‌‌نیوز :

ارسلان زارع در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان گیلان در گفت وگو با شبکه خبر، با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در استان به دنبال بارش برف، اظهار کرد: پس از بازگشایی همه راه های اصلی استان طی روز گذشته و تسهیل در رفت و آمد خودروها، اکیپ های راهداری بازگشایی راه های روستایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا امروز صبح تنها ۳۵ درصد راه های روستایی باز بود، تصریح کرد: با اقدامات متعددی که صورت گرفت و در کنار پشتیبانی سایر استان ها، عملیات بازگشایی تشدید شد و تاکنون ۷۰ درصد راه های روستایی استان باز شده است.

استاندار گیلان از بازگشایی ۹۰ درصدی راه های روستایی استان تا فردا شب خبر داد و بیان کرد: این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی قول بازگشایی چهار روزه راه های روستایی را داده بود، اما با اضافه شدن اکیپ های راهداری استان های همجوار تا شب کلیه راه های روستایی را باز خواهیم کرد.

زارع از وارد مدار شدن اکثر پست های فوق توزیع استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق با افزایش اکیپ های برق رسانی توانست بخش عمده مشترکین را برق دار کند و از ۲۵۰ هزار مشترک فاقد برق، هم اکنون ۳۵ هزار مشترک برق ندارند که تا فردا شب وصل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان گیلان قطع برق برق هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس دی تاورنو، مالک سابق باشگاه بوردو، می‌گوید که چگونه در سال 2014 باشگاه در آستانه جذب زین‌الدین زیدان به‌عنوان مربی بود. او به اکیپ گفت که این انتقال تقریباً نهایی شده بود.

مالک سابق بوردو بین سال‌های 1999 تا 2018، در مصاحبه‌ با اکیپ گفت: «در آن مقطع زیدان هدایت تیم دوم رئال مادرید را بر عهده داشت. ما حرف زدیم و تقریبا توافق کردیم اگرچه زیدان برای من فقط یک گزینه موقتی بود، زیرا من جاه‌طلبی‌های دیگری داشتم. در نهایت ویلی سانیول هدایت تیم را بر عهده گرفت.»

رابطه قبلی زیزو با بوردو دلیلی برای فکر کردن به همکاری بود. او از سال 1992 تا 1996، بازیکن بوردو بود، قبل از اینکه برای یک دهه به یوونتوس و سپس به رئال مادرید برود.

دیگر خبرها

  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود