Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل پوگبا و انگولو کانته با ارزشی 100 میلیون یورویی، ارزشمندترین هافبک های میانی حال حاضر جهان هستند.

طرفداری- نام سه هافبک میانی لالیگا، سه هافبک میانی لیگ برتر، سه هافبک میانی سری آ و یک هافبک میانی لیگ 1 در میان 10 هافبک میانی ارزشمند حال حاضر جهان فوتبال دیده می شود. میرالم پیانیچ با تغییر پست و فابین رویز به جای تیاگو آلکانتارا و کوکه اسامی جدید در این لیست نسبت به لیست قبلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ترنسفرمارکت، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد و انگولو کانته هافبک فرانسوی چلسی با ارزشی بالغ بر 100 میلیون یورو ارزشمندترین هافبک های میانی حال حاضر جهان هستند. فرنکی دی یونگ (بارسلونا، هلند، 90 میلیون یورو)، سائول نیگز (اتلتیکو مادرید، اسپانیا، 90 میلیون یورو)، مارکو وراتی (پاری سن ژرمن، ایتالیا، 75 میلیون یورو)، آرتور ملو (بارسلونا، برزیل، 70 میلیون یورو)، سرگی میلینکوویچ ساویچ (لاتزیو، صربستان، 70 میلیون یورو)، میرالم پیانیچ (یوونتوس، بوسنی و هرزگویین، 70 میلیون یورو)، تانگوی اندومبله (تاتنهام، فرانسه، 65 میلیون یورو) و فابین رویز (ناپولی، اسپانیا، 60 میلیون یورو) در رده های بعدی این لیست دیده می شود.

نگاهی به ارزشمندترین دروازه بانان جهان از نگاه ترنسفرمارکت (فوریه 2020)

نگاهی به ارزشمندترین مدافعین میانی جهان از نگاه ترنسفرمارکت (فوریه 2020)

نگاهی به ارزشمندترین مدافعین چپ جهان از نگاه ترنسفرمارکت (فوریه 2020)

نگاهی به ارزشمندترین مدافعین راست جهان از نگاه ترنسفرمارکت (فوریه 2020)

نگاهی به ارزشمندترین هافبک های دفاعی جهان از نگاه ترنسفرمارکت (فوریه 2020)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نگاهی به ارزشمندترین مدافعین جهان از نگاه ترنسفرمارکت حال حاضر جهان میلیون یورو فوریه 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی‌خواه هافبک تیم گل‌گهر که در نیم فصل از هوادار به این تیم منتقل شد در دیدار مقابل استقلال خوزستان گلزنی کرد و اولین گل فصل خود را به ثمر رساند.

هافبک میانی گل‌گهر پس از پیوستن به این تیم از هفته بیستم در ترکیب اصلی حضور پیدا کرد و جایگاه خود را در این تیم به دست آورد و در تمامی مسابقات به‌صورت ثابت به میدان رفت، او در نیم فصل نخست همین وضعیت را در تیم هوادار داشت و مورد توجه مسئولان گل‌گهر قرار گرفت و این انتقال صورت گرفت.

اسلامی‌خواه در جریان مسابقه بارها روی دست مهاجمان و وینگرهای گل‌گهر قرار گرفت و خودش را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و در نهایت از همین روش توانست فرصت گلزنی پیدا کند و با ضربه بغل پا و تماشایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

ویدئو: 330338

گذراندن بیست و چهار هفته و یک تغییر تیم برای اولین گل لازم بود تا پای این هافبک خوش تکنیک به گلزنی باز شود، او در نیم فصل دو پاس گل در ترکیب هوادار ثبت کرده بود اما برای این تیم موفق به گلزنی نشده بود.

دیگر خبرها

  • 24 هفته صبر و یک تغییر تیم برای گلزنی!
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • تولید جهانی نفت کاهش یافت
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است