Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@20:34:43 GMT

انتقال ۲۶ مادر باردار به مراکز درمانی در برف

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۹۰۹۳

انتقال ۲۶ مادر باردار به مراکز درمانی در برف

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از انتقال دو بیمار از رودبار و آستارا و انتقال آن‌ها به بیمارستان‌های پورسینا و حشمت رشت خبر داد.

پیمان اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه اورژانس گیلان از آغاز بارش برف تاکنون ۹۸۴ مأموریت داشته، اظهار کرد: ۱۴۵ مورد از این مأموریت‌ها مختص حوادث برفی بوده که شامل سرخوردگی‌ها، سقوط و تروما در اثر برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی روزهای برفی در گیلان، مجموعا ۱۹ تن دچار مسمومیت با گاز منو کسید کربن شدند، افزود: اورژانس گیلان طی این مدت ۲۶ مادر باردار را نیز به مراکز درمانی انتقال داده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از اعزام دو فروند بالگرد اورژانس هوایی در گیلان طی امروز خبر داد و گفت: نخستین پرواز به منطقه رشترود رودبار و دومین نیز برای انتقال یک بیمار قلبی از آستارا به رشت بود.

اسدی با بیان اینکه این اورژانس هوایی از فرودگاه سردار جنگل اعزام و مجدداً به فرودگاه برگشت، خاطرنشان کرد: بیمار رودباری که براثر سقوط بهمن تحت یافته بود به بیمارستان پورسینا و بیمار آستارایی نیز توسط آمبولانس به بیمارستان قلب دکتر حشمت رشت منتقل شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان گیلان مادر باردار برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در پی درخواست کمک برای بیمار ۷۰ ساله‌ای که دچار علائم سکته مغزی شده بود، کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه دورک آقایان سجاد کیانی و رضا اسحاقی به محل اعزام شدند و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب، بیمار برای تکمیل درمان به بیمارستان لردگان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند