Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره احداث فاز اول آزادراه تهران_شمال نوشت: گرچه مدت زمان احداث منطقه یک آزادراه تهران شمال طولانی شد اما با همت فرزندان این آب و خاک به اتمام رسید. 

او افزود: خدا را شاکرم در بنیاد مستضعفان به وعده ای که داده بودیم عمل کردیم. بعد از تعیین مبلغ عوارض توسط دولت، ان شاءالله درآمد حاصله صرف محرومیت زدایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرویز فتاح پارسی خبر بنیاد مستضعفان فاز اول آزادراه تهران شمال عوارض آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد

محمدرضا جعفری گفت: عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در هفته جاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و یگان مهندسی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه به عنوان مجری طرح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لوله گذاری نزدیک به ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع، احداث ۲۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب اتاقک کلر زدایی و سالم سازی آب و بهسازی منبع تامین آب و احداث دو باب حوضچه رسوب گیر و تقسیم آب مشخصات فنی این پروزه محرومیت زدایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان باخرز اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری افزود: با کار جهادی سبز پوشان یگان مهندسی لشکر ۵ نصر حداکثر تا پایان سال طرح یاد شده تکمیل و مردم روستای نقاره خانه به عنوان پنجاه و چهارمین و آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باخرز صاحب نعمت شبکه تامین آب شرب بهداشتی می‌شوند.

شهرستان باخرز با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار و ۶۰۹ مشترک آب شرب دارد که در دو نقطه شهری و ۵۳ روستا، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان