Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@08:14:52 GMT

بیش از ٩٠ درصد آب و برق استان گیلان وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۹۳۲۸

بیش از ٩٠ درصد آب و برق استان گیلان وصل شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با اقداماتی که صورت گرفت درحال حاضر تنهاحدود 2.5درصد مشترکان بدون برق هستند.

به گزارش ایسنا، میثم جعفر زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت آب مشترکان نیز اظهار کرد: حدود ۳ درصد مشترکان بی آب هستند که برای این تعداد نیز اقدامات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی با تلاش تیم های عملیاتی شرایط با سرعت درحال پایدار شدن کامل شبکه برق و آب در استان گیلان است.
همچنین در این باره مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه تمامی پست های انتقال، فوق توزیع و شبکه های اصلی گیلان برق دار شده است، گفت: در حال حاضر کمتر از 2 درصد از مشترکان استان با قطعی برق مواجه بوده و 90 درصد خاموشی ها برطرف شده است.
وی با بیان اینکه 350 تیم عملیاتی در حال رفع مشکلات رخ داده هستند، تاکید کرد: تمامی شهرستان های استان گیلان از برق برخوردار هستند.
وی ادامه داد: در هیچ محلی خاموشی مطلق نداریم و تا پایان امشب بخش عمده ای از مشکلات باقی مانده برطرف خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 100 تیم عملیاتی جدید به 250 اکیپ مشغول در استان اضافه شده است، گفت: در حال حاضر مشکل اصلی در مناطق دارای قطعی برق، عدم دسترسی به مسیرهای کوهستانی و روستایی است.
سخنگوی صنعت برق ادامه داد: در معابر برخی از محلات شهری نیز به دلیل تخلیه برف روی پشت بام به کوچه ها امکان ورود ماشین آلات و جرثقیل‌های ادارات برق به داخل معابر وجود ندارد و همین امر موجب کندی عملیات برق رسانی در این نقاط شده است.
مصطفی رجبی مشهدی بر لزوم رعایت مسایل ایمنی از سوی مشترکان تاکید کرد و گفت: در برخی از مناطق به دلیل بارش سنگین برف بر روی خطوط شبکه شاهد پارگی سیم های برق هستیم؛ خوشبختانه تاکنون شاهد بروز حادثه ای برای مشترکان نبوده ایم و امیدواریم با مراقبت مشترکان در ادامه نیز مشکلی در این ارتباط پیش نیاید.
بر اساس اعلام توانیر سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه 350 تیم عملیاتی به صورت شبانه روز در حال رفع خاموشی های باقی مانده هستند، گفت: امیدواریم ظرف یک تا دو روز آینده با باز شدن مسیرهای روستایی مشکلات رخ داده در این بخش را به حداقل برسانیم.
وی پایداری شبکه های برق را امری زمان بر دانست و افزود: با توجه به ادامه موج سرما در استان انتظار می رود مشترکان در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف گیلان وزارت نیرو سخنگوی صنعت برق تیم عملیاتی استان گیلان حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • زندگی ۴۹ درصد مردم ایران روی فرونشست زمین
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید