Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@09:27:08 GMT

رونالدو، بازیکنی پر سود برای یوونتوس!

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۹۷۰۴

رونالدو، بازیکنی پر سود برای یوونتوس!

خبرگزاری میزان- حضور کریستیانو رونالدو برای باشگاه یوونتوس از لحاظ مالی سود فراوانی به همراه داشته است. تاریخ انتشار: 23:53 - 24 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۲۱۲

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس، وضعیت این باشگاه را از لحاظ اقتصادی دگرگون کرده است. حضور رونالدو نه تنها از لحاظ ورزشی که از لحاظ مالی نیز برای باشگاه تورینی پرسود بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه‌شنبه گذشته یوونتوس در سایت رسمی خود اعلام کرد کمپانی آلیانس قراردادش را تا ۲۰۳۰ تمدید کرده و بر این اساس ۱۰۳.۱ میلیون یورو نیز پرداخت خواهد کرد؛ به‌عبارتی سالی ۱۰.۳ میلیون یورو. همچنین تا ۲۰۳۰ نیز نام ورزشگاه یوونتوس، "آلیانس آرنا" خواهد بود و نام این کمپانی روی پیراهن‌های تمرینی یوونتوس و نیز در پشت پیراهن تیم زنان باشگاه نیز به چشم خواهد خورد.

از ۱۰ جولای ۲۰۱۸ که رونالدو به یوونتوس پیوست، تمام اسپانسر‌های این باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند. کمپانی آدیداس با وجود این‌که رونالدو سال‌هاست برای نایکی تبلیغ می‌کند، قراردادش با یوونتوس را بهبود بخشید و تمدید کرد.

قرارداد قبلی آدیداس با یوونتوس ۲۳.۵ میلیون یورو در سال بود که به ۵۱ میلیون یورو افزایش یافت و همچنین یوونتوس ۱۵ میلیون یورو پاداش نیز برای این تمدید دریافت کرد.

دیگر اسپانسر باشگاه یعنی کمپانی جیپ نیز قراردادش را با یوونتوس از ۱۷ میلیون یورو به ۴۲ میلیون یورو افزایش داد. جیپ تحت مالکیت خانواده آنیِلّی قرار دارد و این خانواده به دلیل حضور رونالدو ترجیح دادند سرمایه‌گذاری خود را روی باشگاه، به بیش از دو برابر افزایش دهند.

 

بیشتر بخوانید: حرکت جنجالی رونالدو و نامزدش در یک رستوران ایتالیایی

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس خبرگزاری میزان میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند

قرارداد تیاگو سیلوا با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مشخص نیست که دو طرف به همکاری با یکدیگر ادامه خواهند داد یا نه

طرفداری | روز گذشته (شنبه) و در دیداری از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اف ای کاپ فصل ۲۰۲۳/۲۴، چلسی با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منچسترسیتی 1-0 چلسی؛ ترمیم روحیه با بلیت سرگرم‌کننده فینال

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی و ۳۹ ساله چلسی، پس از پایان بازی اشک ریخت و واکنش احساسی‌ای به شکست تیمش برابر سیتیزن‌ها داشت.

واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس

سیلوا که قراردادش با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد، پس از جدال دیشب با اتلتیک گفتگو و راجع به آینده‌اش صحبت کرد:

ترک چلسی یا ادامه حضور در این تیم؟‌ در روزهای آینده تصمیم خود را اعلام خواهم کرد. در حال حاضر نمی خواهم حرفی در این مورد بزنم چون از شکست ناراحتم. شما دیر یا زود در جریان آینده من قرار خواهید گرفت. فقط می‌توانم بگویم که تصمیم خود را گرفته‌ام اما نمی خواهم آن را الان اعلام کنم.

سیلوا در ادامه افزود:

 چهار سال بسیار خوب و لذت‌‌بخش را در چلسی سپری کردم. نمی گویم که به خودم باور نداشتم، نه، اما با سطحی که لیگ برتر دارد و سن و سالی که من دارم، شما کمتر بازیکنی را می توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی همچنان در بالاترین سطح بازی کند. دوست ندارم راجع به خودم صحبت کنم، اما شما امروز دیدید که من بدون مشکل بازی کردم و حتی آماده بودم که در وقت های اضافه نیز در ترکیب حضور داشته باشم. حس می‌کنم که هنوز چند سال دیگر می توانم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آشنایی با محصولات و نمایندگی ABB
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند