Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@11:01:03 GMT

لیست دارایی های علیرضا زاکانی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۹۷۷۳

لیست دارایی های علیرضا زاکانی

کاندیدای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه قم نوشته است: با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد و با دنیاطلبی، نمی‌توان مدعی مبارزه با فساد بود!

به گزارش جنوب نیوز، علیرضا زاکانی، نماینده ادوار هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی و کاندیدای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شهر مقدس قم با انتشار توئیت هایی ضمن بیان ضروری بودن شفافیت درباره درآمد، دارایی و مواهب شخصی، به انتشار لیست املاک و دارایی ها خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانستن حق مردم است!

با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد و با دنیاطلبی، نمی‌توان مدعی مبارزه با فساد بود!

بدین منظور شفافیت درباره درآمد و دارایی‌های شخصی و بهره‌مندی‌ها از مواهب مجلس و غیر آن را ضروری می‌دانم.

املاک و دارایی ها:

۱- ۹۴ متر آپارتمان در تهران، میدان شهدا، خیابان ایران(متعلق به خودم و همسرم)

۲- ۷۰ متر آپارتمان در پردیسان قم (متعلق به همسرم)

۳- یک دستگاه آپارتمان ۹۴ متری(اختصاص به امور قرآن و نشر معارف اهل‌بیت (ع) از سال ١٣٩۵)

۴- یک دستگاه ماشین ال ۹۰، مدل ۹۵


حقوق و مزایا

بنده در سال ١٣٧۶ پزشک شدم و در سال ١٣٨٣ تخصص پزشکی هسته ای گرفتم.
تا کنون به هیچ وجه کار خصوصی نکرده ام و میزان حقوق خویش را امسال ۵ میلیون تومان در نظر گرفته والباقی دریافتی ام بعنوان هیات علمی دانشگاه را به کارهای انقلاب و خدمت به مردم اختصاص داده ام.




منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: دارایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

حامد شایان دوشنبه شب در جلسه انتخابات شهرستان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پیگیری چهار مولفه مهم انتخابات که مقام معظم رهبری برآن تاکید فرمودند، افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت ماه آماده انتقال است.

وی اظهار کرد: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۱۳۲ شعبه سیار اخذ رای در کنار صندوق‌های ثابت در شهرستان تهران آماده ثبت شکوهی دیگر است.

شایان ادامه داد: تلاش برای مشارکت حداکثری و همچنین میزبان خوب بودن در روز رای گیری بسیار مهم است که همه توان خود را برای برگزاری مطلوب آن بکار گرفته‌ایم.

وی با تقدیر از همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی و بازرسین انتخابات گفت: با حمایت و همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی بویژه بازرسین و سربازرسین انتخاباتی خوبی را در سایه امنیت خواهیم داشت، در کنار این امنیت نیز حضور باشکوه و اقتدار مشارکت نیز دارای اهمیت است که در این رقابت سیاسی سالم محقق خواهد شد.

شایان همچنین با ابراز خرسندی در زمینه اقدامات مثبت صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در برگزاری دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: به جهت برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب اخذ رای بر بستر شبکه فیبر نوری مورد تاکید و ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری انتخابات اسفندماه سال گذشته، تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هر چه بهتر دکل‌های مخابراتی در جهت پوشش دهی مناسب خدمات به شعب اخذ رای را خواستار شد.

۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • آمریکا در اوکراین هم مانند افغانستان و ویتنام شکستی تحقیرآمیز می‌خورد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات لیست ۱۶ نفره می‌دهد/ تداوم وحدت با جبهه پایداری
  • زاکانی: ظرفیت پذیرش در مراکز ماده ۱۶ بیشتر شده است | امیدواریم مشکل معتادان متجاهر را با مشارکت مردم حل کنیم