Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست فرهاد مجیدی بسته است و استقلال رکورد بازیکن مصدوم را حداقل در ایران و آسیا دارد. این موضوع هواداران استقلال را نیز نگران کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی آخر استقلال با الشرطه عراق مجیدی حداقل ۴ بازیکن اصلی‌اش را نداشت و از ترس مصدومیت به چشمی و میلیچ هم بازی نداد و در نهایت اشتباه یک جوان باعث آن پنالتی شد و… جوانی که البته در بازی‌های قبلی و حتی دربی تهران بد بازی نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذخیره‌های پرسپولیس به مصاف الشحانیه قطر رفتند و با ۸ گل این تیم را شکست دادند، هواداران استقلال با کنایه می‌گفتند تیم ذخیره‌های پرسپولیس پرمهره‌تر از تیم اصلی استقلال بود که مقابل الشرطه به میدان رفت! دیروز گل‌محمدی در خط حمله از اوساگونا و استوکس استفاده کرد در حالی که استقلال مقابل الشرطه در بسیاری از دقایق قائدی را نداشت و دیاباته هم که مدت‌هاست مصدوم است.

به احتمال فراوان مجیدی در بازی با الاهلی عربستان هم یا باید از زوج مطهری- تبریزی استفاده کند و یا مثلاً رضاوند را به مطهری نزدیک کند و… گفته می‌شود علاوه بر دیاباته و قائدی، فرشید اسماعیلی هم به بازی حساس دوشنبه آینده نمی‌رسد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الشرطه عراق پرسپولیس استقلال الشرطه عراق پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی باش کمتر پول بده/ قهرمان المپیک به المپیک نرسید!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه‌کشی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از ساعت ۹ صبح فردا (دوشنبه) و با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز می شود.

واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی

چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.

پس از حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم اشغالگر قدس، جمعی از قهرمانان و ورزشکاران در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

دبیر: دوران بزن در رو تمام شده است/ رژیم صهیونیستی سیلی محکمی خورد

رییس فدراسیون کشتی با تمجید از رشادت و قدرت نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی شب گذشته سیلی محکمی خورد و اقدام مقتدرانه ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

علیرضا دبیر در گفتگو با ایسنا، درباره حمله تلافی جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران در ماه ها و حتی سال های اخیر خویشتن داری زیادی را در قبال این رژیم غاصب کودک کش از خود نشان داد اما در نهایت با افزایش گستاخی های اخیر رژیم صهیونیستی، شب گذشته حمله ای طوفانی به مواضع رژیم صهیونیستی داشت و سیلی محکمی به آن ها زد تا این رشادت و قدرت نیروهای مسلح ایران برای همیشه در تاریخ ثبت شود.

فتح‌الله‌زاده: موشک‌های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است

مدیرعامل پیشین استقلال از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی تمجید کرد.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حملات موشکی بامداد امروز (یکشنبه) ایران به رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران اظهار کرد: این حق مسلم ما بود که اقتدار خودمان را نشان دهیم. رژیم صهیونیستی یک گنبد پوشالی درست کرده بود و همه دنیا را به وسیله آن فریب می‌داد که رزمندگان ما با موشک‌هایشان نشان دادند که این گنبد، پوشالی بوده است.

بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران

فدراسیون فوتبال رژیم صهیونسیتی تصمیم گرفت که مسابقات لیگ فوتبالش را بعد از حملات هوایی ایران بدون تماشاگر برگزار کند. به نقل از الشرق الاوسط، فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای رسمی در وب‌سایت خود از برگزاری مسابقات لیگ اراضی اشغالی بدون حضور هواداران پس از حملات صبح یک‌شنبه ایران خبر داد.

جواد فروغی ۶۶ شد و سهمیه المپیک را از دست داد/ گلخندان ۱۰ و پورحسینی ۳۳ شدند

تیراندازان ایران در تپانچه بادی مردان مسابقات جهانی و سهمیه المپیک پاریس در برزیل به فینال نرسیدند و سهمیه المپیک را از دست دادند.

در جریان روز دوم مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک در برزیل، در ماده تپانچه بادی مردان، وحید گلخندان با رکورد ۵۸۰ در رده دهم ایستاد و با یک اختلاف امتیاز از صعود به فینال بازماند و شانس کسب سهمیه را از دست داد.  

بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت

باشگاه استقلال برای حضور بیشتر تماشاگران بلیت‌های بازی مقابل شمس آذر را به قیمت قبل از سال جدید بازگرداند. تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین خواهد رفت.

سامانه بلیت فروشی این دیدار از دقایقی قبل آغاز شده و هواداران استقلال می‌توانند با مراجعه به سامانه https://footballeticket.ir نسبت به تهیه بلیت این دیدار اقدام کنند.

انتقاد تند گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس: من هم باید شکایت می‌کردم؟

سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه نسبت به پرداخت مطالبات او خلف وعده کرده‌اند و این موضوع باعث شده یحیی به سمت شکایت از پرسپولیس برود.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: زمانی که از باشگاه پرسپولیس جدا شدم، با توجه به مدارکی که داشتم و وعده‌هایی که باشگاه داده بود، می‌توانستم از باشگاه شکایت کنم و تمام پول قراردادم را تا آخر فصل بگیرم. آن زمان تمام نامه نگاری‌هایی که نیاز بود را با باشگاه انجام دادم و مشکلی از این بابت نداشتم که به تمام پولم تا آخر فصل برسم اما این کار را نکردم و خواستم تا آن زمانی که کار کرده‌ام با باشگاه توافق کنم و پولم را تا آن زمان بگیرم.

مظلوم‌نمایی‌ به سبک فراز کمالوند

۲۶ روز از حضور فراز کمالوند روی نیمکت صنعت نفت آبادان می گذرد، روزهایی که توام با بهانه‌تراشی از سوی این مربی بوده است.

فراز کمالوند یکم فروردین ماه سال جاری به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان انتخاب شد. البته او اوایل بهمن ماه سال گذشته در حالی که نفتی‌ها در شرایط جدولی خوبی قرار نداشتند هم به عنوان سرمربی نفت معرفی شد ولی فقط پنج روز دوام آورد و به یکباره اردوی آبادانی‌ها در کیش را ترک کرد تا این تیم قعر جدولی وارد بحران جدیدی شود.

پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند لغو شد

پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند به دلیل محدودیت‌های هوایی کنسل شد.

تیم‌ملی فوتسال ایران قرار بود با پرواز ساعت ۱۸:۲۰ راهی دوبی شده و از آنجا نیز به مقصد بانکوک سفر کند اما لغو پروازها، منجر به لغو تمامی پروازهای فرودگاه امام خمینی شده است و به این ترتیب پرواز تیم ملی فوتسال لغو شد.

برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد. هیات مدیره، امروز با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارایه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارایه کرد. هیات مدیره در این ارتباط گفت‌وگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

چاقو دسته خودش را برید/ ژابی آلونسو نوار قهرمانی‌های متوالی باواریایی‌ها را پاره کرد

تاریخ در بای آره‌نا نوشته شد و بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو با پیروزی مقابل وردربرمن در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ فاتح بوندسلیگا شد.

عصر امروز هفته بیست‌ونهم بوندسلیگا با ۲ بازی پیگیری شد که در بازی نخست فرایبورگ رتبه هشتمی در خانه دارمشتات قعر جدولی به برتری یک بر صفر رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • عکس| محسن مسلمان داغ دل استقلالی ها را تازه کرد
  • شاکی شدن یک استقلالی؛ پرسپولیس این وسط چه کاره است؟ | خطیر باعث درگیر نکونام و درویش می شود
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • استقلالی باش کمتر پول بده/ قهرمان المپیک به المپیک نرسید!
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • یک پرسپولیسی: جواب استقلالی‌ها را ندهید!
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!