Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، در آستانه اکران ویژه برای اهالی هنر و رسانه قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «مرد نقره‌ای» که جدیدترین اثر محمدحسین لطیفی در سینمای ایران است، به موضوع اقتدار و غرور ملی پرداخته و با محوریت قداست پرچم ایران ساخته شده است.

این فیلم تلاش کرده تا در قالب یک داستان جذاب، موضوع «عزت و اقتدار ایرانی» را بر روی پرده نقره‌ای سینما به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین اکران این اثر سینمایی، عصر جمعه ۲۵ بهمن ماه، همزمان با شب ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، ویژه اهالی هنر و رسانه و با حضور کارگردان و عوامل «مرد نقره‌ای» انجام خواهد شد.

در این مراسم که از ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود، با حضور عوامل فیلم، خبرنگاران حوزه سینما و اهالی فرهنگ و هنر و خانواده‌هایشان و نیز مدیران ارشد رسانه ملی و رسانه‌ها، این اثر سینمایی اکران خواهد شد و در ادامه، کارگردان و هنرمندان حاضر در «مرد نقره‌ای»، در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

حضور خانواده شهید مدافع حرم «محسن حججی» و تقدیر عوامل فیلم از مادر شهید، بخش محوری این اکران ویژه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگسرای ارسباران محمد حسین لطیفی شهید حججی مرد نقره ای مرد نقره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت دانشگاه علوم قرآنی استان قم، زمین چمن مصنوعی شهید سعید کریمی از شهدای راه قدس با حضور برخی از مسئولان استانی و با مشارکت مدارس بهار نور معرفت در دانشگاه علوم قرآنی قم افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور خانواده شهید سعید کریمی برگزار شد، حجت‌الاسلام نقیب ریاست دانشگاه علوم قرآنی قم ضمن خیرمقدم گویی به حضور خانواده شهید کریمی در این مراسم، خدمت به خانواده شهدا و تکریم آنان را امری لازم و ضروری دانست.

رییس دانشگاه علوم قرآنی قم خدمت به خانواده شهدا را وظیفه هر ایرانی عنوان کرد و بیان داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و همیشه قدردان جان نثاری ها و فداکاری های، آنان بوده و در راه اعتلای اسلام و مسیر شهدا حرکت خواهیم کرد.

پدر شهید کریمی در این مراسم با اشاره به اهتمام شهید کریمی به مسائل دینی و شرعی اظهار داشت: این شهید، اهتمام خاصی به مذهب و آموزه های اسلامی داشت و نسبت به حجاب اسلامی و ولایت فقیه توجه ویژه ای می کرد.

همچنین خواهر شهید کریمی به توجه شهید کریمی به قرآن کریم اشاره و بیان کرد: شهید کریمی در زمینه قرآن اهتمام ویژه ای داشت و انس بسیار خوبی با قرآن کریم برقرار می کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خانواده شهید کریمی تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 6081549

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • حججی: پسرعمومی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • تاکید رئیس سازمان بهزیستی بر لزوم اجرای همه جانبه طرح «خانواده میزبان»
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد