Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:00:55 GMT

تحویل ۲ واحد مسکونی به سیل زدگان نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۰۴۰۶

تحویل ۲ واحد مسکونی به سیل زدگان نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند این ۲ واحد را در روستای بالاجوب بخش زرین دشت به نمایندگی از ۱۹ واحد روستایی افتتاح شد.

او افزود: برای این واحد‌ها بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سیل فروردین امسال حدود ۴ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در شهرستان نهاوند ۱۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دید که شماری از این واحد‌ها را با کمک سپاه ساخته و به مالکان تحویل داده شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل زدگان سپاه انصار الحسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی شهرستان نهاوند دارای ۶۰ درصد پیشرفت است که برنامه داریم در هفته دولت تحویل متقاضیان دهیم.

علی جلالوند گفت: نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند در قالب سه پروژه ۲۷۴ واحدی، ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی تعریف شده که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

او با اشاره به اینکه ۸۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در شهرستان نهاوند ثبت‌نام کردند، طی بررسی‌های انجام شده تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط بودند تصریح کرد: ازاین تعداد ۱۲۳ نفر در شهر فیروزان جانمایی شدند و تعداد ۳۶۵ نفر هم در شهرک شهید حیدری در قالب بنیاد ساخت پروژه‌های ۲۷۴ واحدی و ۴۶ واحدی و ۴۵ واحدی جانمایی شده اند. 


جلالوند با بیان اینکه ۴۸۲ قطعه زمین در شهرک امیرکبیر نهاوند به گروه‌های ساخت در قالب گروه‌های ۳ نفره، دونفره و تک نفره واگذار شده است، افزود: با ۵۳۳ متقاضی قرارداد واگذاری منعقد شده است و ۸۷ نفر از سوی نهاد‌های حمایتی معرفی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با بیان اینکه سهمیه تسهیلات مسکن روستایی شهرستان نهاوند در سال‌جاری ۱۵۰۰ فقره است، گفت: تاکنون ۹۰۰ فقره قرارداد منعقد شده است.

او با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن روستایی در امسال ۳۵۰ میلیون تومان است،افزود: بخشی از آن به شضکل متمم و در قالب تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی به متقضیان پرداخت می‌شود.


جلالوند با بیان اینکه ۹۱ درصد از مساکن روستایی شهرستان نهاوند بهسازی و مقاوم‌سازی شده است، افزود: اکنون ۵۰۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیاز به نوسازی و بازسازی دارد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان نهاوند با اشاره به سنددار شدن ۹۴ درصد از مساکن روستایی این شهرستان، از صدور ۲۴ هزار سند مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

او با بیان اینکه ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: طرح هادی ۱۶۸ روستا تهیه شده و تنها یک روستا (باروداب) به علت جابه‌جایی طرح هادی ندارد.

جلالوند با اشاره به اینکه تاکنون طرح هادی ۴۰ روستای نهاوند بازنگری شده است، گفت: ۱۲۶ روستای شهرستان عملیات بهسازی روستایی صورت گرفته به طوری که شاخص بهسازی روستایی در این شهرستان ۶۴ درصد است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰۰۰ واحد مسکونی تا هفته دولت تحویل مالکان گلستانی می شود
  • واگذاری ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی در کردستان
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل شد
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • تحویل کلید ۳۳ هزار و۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان