Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با تصمیم کمیته بین المللی پارالمپیک و برای نخستین بار، کلاس بندی ورزشکاران شرکت کننده در بازی های پارالمپیک توکیو پیش از آغاز این بازی ها و در جریان مسابقات مختلف در رشته های متفاوت انجام خواهد شد.

بر این اساس تیم ها و ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو باید پیش از آغاز این بازی ها با حضور در رویدادهای مورد تایید کمیته بین المللی پارالمپیک و فدراسیون های جهانی آنها، در آزمون های مورد نظر برای کلاس بندی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان اولین تیم و رشته ایرانی سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ را به دست آورد، اواخر فروردین ماه سال آینده در جام جهانی ۲۰۲۰ شرکت خواهد کرد تا ضمن رقابت با دیگر شرکت کنندگان در این رویداد جهانی، بازیکنانش تاییدیه کلاس بندی خود را از برگزارکنندگان مسابقات بگیرند.

پیش از این قرار بود جام جهانی ۲۰۲۰ والیبال نشسته به میزبانی چین برگزار شود اما برگزاری این رقابت ها در این کشور منتفی شده است. قرار است از میان ۶ کشور متقاضی، میزبان جدید این دوره مسابقات جام جهانی والیبال نشسته مشخص شود.

بازی های پارالمپیک در رشته والیبال نشسته با حضور ۸ تیم برگزار می شود. تیم های اول و دوم جهان، تیم های قهرمان چهار قاره آمریکا، آفریقا، اروپا و آسیا - اقیانوسیه و میزبان پارالمپیک شرکت کنندگان در این رقابت ها را تشکیل می دهند. هشتمین تیم مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک هم اواخر اسفندماه با برگزاری مسابقات گزینشی در آمریکا مشخص خواهد شد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران دو سال پیش با قهرمانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ سهمیه لازم برای پارالمپیک توکیو را به دست آورد. این تیم خردادماه امسال نیز در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به عنوان نخست دست یافت اما از آنجا که سهمیه پارالمپیک را در اختیار داشت، سهمیه پارالمپیکی مسابقات در اختیار چین قرار گرفت که عنوان دوم مسابقات را به دست آورده بود.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو قهرمان شد. این تیم در مجموع ۶ عنوان قهرمانی و ۲ عنوان نایب قهرمانی از حضور در ادوار مختلف این بازی ها در اختیار دارد.

کد خبر 4852101 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته ایران کسب سهمیه پارالمپیک بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال فوتسال لیگ قهرمانی فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم ملی والیبال نشسته بازی های پارالمپیک پارالمپیک توکیو بازی ها جام جهانی کلاس بندی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود

تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا راهی شانگهای چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم ریکرو کشورمان جهت حضور در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان فردا شب ( جمعه 31 فروردین ماه) راهی شانگهای چین می‌شود.

مسابقات مرحله اول کاپ جهانی 4 تا 9 اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی 20 روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا 6 خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

آغاز اردوی کمانداران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی از فردا

 

اسامی تیم مردان:

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:

مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی

سرمربی: سونگ چیل هونگ

مربی ریکرو: مهسا بدخشان

سرپرست: مهدی خالقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟