Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@03:16:57 GMT

مداحی حسین سازور در مراسم اربعین شهید زمانی‌نیا

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۰۰۳

مداحی حسین سازور در مراسم اربعین شهید زمانی‌نیا

مراسم اربعین حافظ ذوالفقار ولایت شهید وحید زمانی‌نیا روز ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم اربعین حافظ ذوالفقار ولایت شهید وحید زمانی‌نیا روز ۲۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود. 

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی سخنرانی و حسین سازور مدیحه‌سرایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم روز جمعه ۲۵ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ در آستان شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری سه راه ورامین، خیابان ابن بابویه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، شهید وحید زمانی‌نیا متولد سال ۱۳۷۱ از همراهان و محافظان حاج قاسم سلیمانی بود که روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید، در حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین سازور حجت الاسلام بی آزار تهرانی بقعه شیخ صدوق شهید وحید زمانی نیا شهید وحید زمانی نیا برگزار می شود مراسم اربعین ۲۵ بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روزدوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی بابرتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت وموفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت بابرتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایانموفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابتهای مقدماتی کنار رفت.

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • بازی «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» روایتی از شهید «حسین لشگری»
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری