Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با نظر فرهاد مجیدی، مهدی قائدی مهاجم گلزن و گلساز آبی پوشان که بهترین عملکرد را در لیگ برتر دارد و در جریان دیدار مقابل الشرطه عراق آسیب دید، کاروان این تیم را در سفر به کویت همراهی می‌کند. اما حضور او در این سفر به منزله بازی کردن او نیست.

بر اساس این گزارش، قائدی که بعد از مشخص شدن میزان و ناحیه آسیب دیده‌اش دوره درمان را به صورت فشرده آغاز کرد، در این سفر همراه آبی پوشان است و در صورتی که تا روز بازی در تست‌های پزشکی با موفقیت حضور پیدا کند، مجوز حضور در بازی را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان بعد از تساوی مقابل الشرطه عراق، در روز دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌روند که این دیدار از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۲۸ بهمن در ورزشگاه جابر ابن احمد کویت برگزار می‌شود.

کد خبر 4852385

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی قائدی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا الاهلی عربستان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر والیبال والیبال فوتسال کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است