Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان استاندار گیلان بامداد امروز در تماس تلفنی با فرمانداران شهرستان های مختلف، آخرین وضعیت این مناطق و مدیریت شرایط پس از برف را پیگیری کرد.

ارسلان زارع در تماس تلفنی با فرمانداران 16 شهرستان گیلان آخرین وضعیت این مناطق و مدیریت شرایط پس از بارش برف، رفع مشکلات شهروندان و بازگشایی راه ها، معابر اصلی و فرعی را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بر ضرورت اهتمام جدی فرمانداران به خدمات رسانی سریع تر به مردم و برگرداندن شرایط مناطق برف گرفته به وضعیت عادی تاکید کرد.

زارع همچنین بر لزوم برق رسانی هر چه زودتر و حل مشکلات شبکه های ارتباطی در مناطق روستایی و نیز مناطق سخت گذر استان تاکید کرد.

بنابرگزارش هواشناسی گیلان؛ در ارتفاعات بیش از دو متر و در جلگه افزون بر یک متر برف باریده است.

طبق اعلام وزیر نیرو بارش برف در گیلان از یکشنبه شب تا روز سه‌شنبه ۲۷ برابر میانگین کشور در محدوده زمانی مذکور بوده که ۸۵ درصد خطوط انتقال و شبکه های توزیع برق استان را تحت تأثیر قرار داد.

در حال حاضر تمامی راه های اصلی گیلان باز است و بازگشایی راه های روستایی استان نیز با جدیت در حال انجام است.

انتای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برف گیلان آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.

سرهنگ حسین پور افزود: بیش از ۵۰ خودرو ارتکاب به تخلف درون شهری توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم از فرمانداران شهرستان خواست تا اقدامات لازم برای زیبا سازی وردی شهر‌ها، ساماندهی امامزادگان، ترمیم چاله‌های داخل شهر، بازسازی اماکن سیاحتی و تاریخی که نقش بسزایی در جذب گردشگر را دارند را انجام دهند.
نشست ستاد کاهش تصادفات و ستاد خدمات سفر امروز بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها و اعضای هر دو کمیته در استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • تصادفات فوتی درون‌شهری در چهارمحال و بختیاری به صفر رسید.
  • کسب رتبه اول در کاهش تصادفات جرحی توسط خراسان جنوبی
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • بیش از هزار امامزاده و اماکن متبرکه مازندران مقصد گردشگری
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود، امروز قطع می‌شود
  • برق بعضی مناطق شهرستان لنگرود سه‌شنبه قطع می‌شود