Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@01:01:36 GMT

ماجرای یک هفته بحرانی در فرودگاه‌های ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۴۸۶

ماجرای یک هفته بحرانی در فرودگاه‌های ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک هفته طوفانی در ابتدای بهمن ماه امسال را پشت سر گذاشتیم. هفته ای که هر روز در آن، خبرهای ترسناکی درباره حوادث هوایی منتشر می شد.

حادثه برای پرواز گرگان به تهران، تهران به استانبول، تهران به ماهشهر و نظایر آن، باعث شده بود مردم در یک هفته پراضطراب اول بهمن ماه به شدت دچار ترس از مسافرت هوایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که حوادث هوایی در روزهای اخیر به خبری تکراری تبدیل شده است. پس از سرنگونی هواپیمای اوکراینی، نقص فنی هواپیمای تهران-استانبول، نقص فنی در پرواز گرگان و حالا خروج هواپیما از باند فرودگاه در ماهشهر تنها در چهار روز اتفاق افتاده است.

گزارش کامل درباره حوادث هوایی یک هفته طوفانی بهمن ماه را (اینجا) بخوانید.

۲۳۵۲۳۱

کد خبر 1351424

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حوادث هوایی هواپیما سقوط هواپیما حوادث هوایی بهمن ماه یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، عزت اله محمدی افزود: پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت گردشگری با بهره گیری از تجهیزات هوشمند و ابزار‌های پیشرفته از ظرفیت مناسبی در خصوص افزایش پذیرش مسافر هوایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: در دوازده روز گذشته ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر مسافر و گردشگر از خدمات فرودگاه کیش استفاده کردند.

محمدی، خاطر نشان کرد: هزار و ۱۵۲ پرواز نیز در این مدت در  فرودگاه بین المللی کیش نشست و برخاست داشته و در رتبه بندی فرودگاه‌های کشور پس از مهرآباد و مشهد در جایگاه سوم ثبت شده است.

وی تصریح کرد: رضایت مندی گردشگران نوروزی از ماموریت‌های اصلی کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد کیش است.

دیگر خبرها

  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • بازدید هوایی مخبر از محورهای مواصلاتی شمالی به سمت تهران
  • تصویب قوانین بازدارنده برای کاهش حوادث جاده‌ای
  • ماجرای هشدار برای کبرا۱۱ و حرکت‌های عجیب بهمن هاشمی