Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس،‌با انتشار پیامی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، الهه راستگو کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس،‌با انتشار پیامی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

متن پیام به شرح ذیل است:

انتخابات همواره عرصه‌ای برای نشان دادن اقتدار ملت و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می دهند که همچنان پایبند به ارزش های والای نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همواره تلاش کرده‌ام در مسئولیت‌هایی که مردم در انتخابات برعهده بنده گذاشته اند چه در مجلس شورای اسلامی در دوره پنجم و چه در شورای شهر تهران در دوره چهارم صدای مردم مستضعف جامعه باشم و با عنایت پروردگار در این مسیر قدم بردارم.

علی‌رغم میل باطنی و با توجه به درخواست و محبت‌های سخاوتمندانه جمعی از مردم، فعالان سیاسی و اجتماعی و همچنین برخی از چهره‌های برجسته ملی، به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس ثبت نام کردم.

اما امروز علی رغم تایید صلاحیتم از سوی شورای محترم نگهبان ضمن تشکر از همراهان و دلسوزان نظام، در راستای اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی از حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف می‌دهم.

 قطعا با حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رای، نیروهای مومن، جوان، انقلابی و جهادی برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند تا در آینده شاهد کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای شهر تهران انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: از سپاه و نیروهای مسلح که با عملیات وعده صادق دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان را شاد کردند و زهر چشمی از رژیم غاصب صهیونیستی گرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: در سال گذشته و ماه‌های اخیر تعداد قابل توجهی از فرزندان رشید نیروی انتظامی، سپاه و بسیج به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند، اما متأسفانه نیروی انتظامی از امکانات فیزیکی از قبیل پایگاه‌ها و قرارگاه‌های ایمن و حتی لباس و اتومبیل مناسب که جان آن‌ها را حفظ کند، محروم است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مسؤولان نظام تدابیر لازم امنیتی را فراهم کنند و از نیروهای بومی در برنامه ریزی‌ها بیشتر استفاده کنند تا ما هر روز مجبور نباشیم نه تنها شهدای استان، بلکه سایر استان‌ها را بر دوش مردم تشییع کنیم.

کد خبر 6086496 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند