Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:49:51 GMT

ترکیب احتمالی سایپا برابر تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۱۹۴۳

ترکیب احتمالی سایپا برابر تراکتور

شاگردان جوان صادقی برای حفظ روند رو به رشد خود، نیاز به کسب امتیاز در خانه حریف دارند.

به گزارش "ورزش سه" هر چه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم، تجربه بازیکنان جوان ابراهیم صادقی هم بیشتر می‌شود؛ این مسئله را نمودار نتایج آنها در هفته های اخیر به خوبی نشان می‌دهد. هر چند آنها در نیم فصل چند مهره باتجربه و کلیدی همچون خالد شفیعی و صادق بارانی را هم جذب کرده‌اند اما از درخشش جوانان این تیم در هفته های گذشته نیز نباید به سادگی عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌سوی میدان ساکت الهامی باید برای غیبت مسعود شجاعی به عنوان یک مهره کلیدی در تیمش چاره‌ای بیندیشد و این‌سوی میدان هم برای عمق خط دفاعی‌اش، ابراهیم صادقی باید برای جایگزین آرمین سهرابیان دنبال مهره باشد تا بتواند برابر خط آتش خطرناک تراکتور مقاومت کند.

 

علی رغم آنکه از آخرین بازی که سایپا بدون گل خورده از میدان خارج شد، 6 مسابقه می‌گذرد اما با توجه به تجربه حامد فلاح زاده بازهم او امروز وظیفه حراست از دروازه تیمش برابر ستارگانی چون حمزاوی، انصاری، دژاگه و حاجی صفی را برعهده خواهد داشت.

 

در خط دفاعی، زوج خالد شفیعی را امروز احتمالا مجتبی لطفی شکل می‌دهد تا لطفی مهره جایگزین سهرابیان در دیدار امروز باشد؛ در راست و چپ خط دفاعی هم مثل همیشه سعید محمدفر و ابوالفضل جلالی برای تیم ابراهیم صادقی به میدان خواهند رفت.

 

 

در نیم فصل دوم وزن میانه میدان نارنجی‌پوشان به لحاظ تجربه با جذب مهره ارزشمندی چون صادق بارانی بیش از پیش شده است و او در کنار روزبه شاه علی‌دوست باتجربه وظیفه دارد امروز مقابل کمربند میانی مستحکم تراکتور با مهره‎هایی چون اکبر ایمانی و رضا اسدی ستاره سابق سایپایی‌ها ایستادگی کند.

 

بازگشت معین عباسیان به ارنج خودروسازان، تغییر احتمالی ابراهیم صادقی برای دیدار امروز خواهد بود که حسین کامیاب را به نیمکت می‌فرستد؛ امیرحسین حسین زاده ستاره خودروسازان در هفته های اخیر هم دیگر مهره تهاجمی سایپا خواهد بود.

 

برخلاف هفته های گذشته که رمضانی از روی نیمکت کار خود را آغاز می‌کرد و بلافاصله پس از ورود به میدان با تاثیرگذاری خود برای شاگردان صادقی مثمر ثمر واقع می‌شد، احتمالا امروز او از ابتدا در ترکیب سایپا قرار خواهد گرفت و در کنار رضا جعفری سرعتی و تکنیکی زوج خط آتش سایپایی‌ها را تشکیل خواهند داد.

 

ترکیب احتمالی سایپا تهران برابر تراکتور تبریز به شرح زیر است:

 

حامد فلاح زاده، مجتبی لطفی، خالد شفیعی، سعید محمدفر، ابوالفضل جلالی، روزبه شاه علی‌دوست، محمدصادق بارانی، معین عباسیان، امیرحسین حسین زاده، آرمان رمضانی، رضا جعفری

سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا ابراهیم صادقی خالد شفیعی خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ یک فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، تیم خیبر خرم آباد در کرج و در دیداری حساس مقابل میزبان خود سایپا یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد، اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. سایپا هم در رده پنجم جدول قرار دارد.   در دیگر مسابقه حساس هفته هم تیم چادرملو اردکان در زمین داماش گیلان انتهای جدولی بدون گل متوقف شد. داماش با ۲۰ امتیاز در رده هفدهم جدول است.   نتایج دیدار‌های امروز لیگ یک فوتبال به شرح زیر است:   سایپا ۱ - ۰ خیبر خرم آباد داماش گیلان ۰ - ۰ چادرملو اردکان نفت و گاز گچساران ۰ - ۱ شهر راز شیراز مس سونگون ۱ - ۱ پارس جنوبی جم فجر سپاسی شیراز ۱ - ۱ آریو اسلامشهر مس کرمان ۲ - ۰ شهرداری آستارا   به این ترتیب هر دو مدعی صعود و قهرمانی در این هفته خارج از خانه شکست خوردند. در حال حاضر خیبر خرم آباد با ۶۱ امتیاز صدرنشین است، چادرملو ۵۶ امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و تیم‌های فجر شهید سپاسی و نفت مسجدسلیمان بترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • خمس خواستار جدایی از تراکتور شد
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست
  • مهره موردعلاقه نکونام بلای جان تراکتور (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • ساسولو - میلان؛ ترکیب رسمی