Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:06:09 GMT

آب ۲۶۰۰ مشترک روستایی صومعه سرا قطع است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۲۰۳۷

آب ۲۶۰۰ مشترک روستایی صومعه سرا قطع است

سید جلال سید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۵ روستایی شهرستان صومعه سرا با قطعی برق مواجه هستند، اظهار کرد: تخریب شبکه فشار متوسط و شکستگی و یا کج شدن پایه‌های فشار متوسط علت اصلی قطعی برق این روستاها است.

وی با بیان اینکه نیروهای اداره برق صومعه سرا به همراه اکیپ‌های کمکی از استان همدان و آذربایجان غربی در تلاش برای رفع خاموشی‌ها هستند، گفت: امیدواریم تا پایان روز جمعه و یا ابتدایی روز شنبه این خاموشی‌ها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار صومعه سرا درباره شبکه‌های ارتباطی این شهرستان نیز بیان کرد: با توجه به قطعی برق، تلفن ثابت هفت مرکز مخابراتی شهرستان صومعه سرا در مناطق اباتر، بلگور، سیاه‌درویشان، هنده‌خاله، پشتیر، کوده و سس‌مس قطع است.

وی با اشاره به راه اندازی خطوط تلفن همراه با راه اندازی موتور برق در مرکز مخابراتی اباتر، تصریح کرد: متأسفانه هنوز تلفن‌های ثابت قطع است که در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر قطعی‌ها رفع شود.

سید محمدی در ادامه به وضعیت آب شرب روستایی شهرستان صومعه سرا نیز اشاره کرد و افزود: از ۱۱۳ روستایی تحت پوشش شبکه آب آشامیدنی روستایی با ۲۴ هزار مشترک ۱۵ روستا با ۲۶۰۰ مشترک دچار قطعی هستند.

وی با بیان اینکه اداره راهداری صومعه‌سرا از شروع برف، با ۱۰ دستگاه گریدر، لودر و برف‌روب در محورهای اصلی و فرعی (۱۶۰) کیلومتر اقدامات لازم را انجام داد، گفت: از غروب سه‌شنبه تاکنون، ۷۱۶ کیلومتر راه روستایی و راه مرغداری‌ها در روستاهای شهرستان بازگشایی شد.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه تمام راه‌های اصلی شهرستان باز و تردد در آن جریان دارد، ادامه داد: از همه شهروندان به خاطر قصور و کوتاهی‌ها در انجام خدمات رسانی عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 4852467

منبع: مهر

کلیدواژه: صومعه سرا آب روستایی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام قزوین انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند شیراز شهرستان صومعه سرا قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   جلسه قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن در جغتای با حضور مدیر طرحهای هادی بازنگری و رئیس توسعه طرحهای پایدار منظومه های روستایی خراسان رضوی و دهیاران وروسای شوراهای اسلامی شهرستان جغتای برگزارشد
  رئیس توسعه طرحهای پایدار منظومه های روستایی خراسان رضوی در این مراسم با قدردانی از فرمانداری  و مجموعه بنیاد مسکن شهرستان جغتای که با همت خود در بحث واگذاری توانستند مقام اول واگذاری زمین را  در استان کسب کنند گفت : همه دهیاران  نسبت به ثبت نام افراد بدون مسکن و جوانان ۲۵سال به بالای مجرد برای دریافت زمین اقدام نمایند تا با اجرایی شدن نهضت ملی مسکن دیگر کسی بدون مسکن نباشد .
 مهر افزا گفت : در برخی از روستا که زمین برای ساخت مسکن وجود ندارد ولی در فاصله یک کیلومتری روستا زمین ملی و یا زمین اشخاص وجود داشته باشدمیتوان نسبت به ساخت مسکن اقدام کرد و با این کار در اینده مشکل توسعه روستا وجود نخواهد داشت و بحث مهاجرت وحاشیه نشینی از بین می رود.


در پایان جلسه مهندس مهر افزا مدیر طرحهای هادی بازنگری و رئیس توسعه طرحهای پایدار منظومه های روستایی خراسان رضوی به سوالات دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان جغتای پاسخ داد

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • بازگشایی تمام محورهای روستایی معمولان با کمک سپاه لرستان
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • دهیاران در روستاها منابع درآمدی ایجاد کنند
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۶۰۰ مأموریت اورژانس کرمانشاه
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار