Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد قلندری پیش از ظهر جمعه در جلسه مدیریت بحران استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت شهرستان خلخال پس از بارش سنگین برف عنوان کرد: سه میلیارد تومان برای تأمین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شهرستان خلخال اختصاص یافت.

وی افزود: علاوه بر این کمک مالی، هیچ محدودیتی برای تأمین تجهیزات و مایحتاج مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تا زمانی که وضعیت مردم در این شهرستان به حالت عادی برنگشته شبانه روز باید با تمام توان تلاش کنند.

قلندری ادامه داد: راه ۱۴۱ روستا در بارندگی برف اخیر در شهرستان خلخال مسدود شده بود که بیشتر این راه‌ها بازگشایی شده و راه ۶۰ روستای باقی مانده در حال بازگشایی است.

وی افزود: با تلاش مسئولان محلی و استان ستاد مدیریت بحران در این شهرستان تشکیل و از قطعی برق و گاز جلوگیری شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: معابر خلخال در حال برف روبی بوده و در حال حاضر ۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین مشغول فعالیت هستند.

قلندری ادامه داد: بارش در شهر به دلیل همراه بودن با کولاک در برخی نقاط به یک متر می‌رسد.

وی گفت: در طول بارندگی اخیر به سه هزار نفر امداد رسانی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان اردبیل برق گاز مدیریت بحران همه دستگاه های اجرایی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی

سازه «وِسِل» در نیویورک پس از وقوع چند خودکشی، با ایمنی بیشتر و اضافه کردن فنس فلزی بازگشایی می‌شود.

به گزارش ایسنا، سازه «وِسِل» که در محله «هادسن یاردز» واقع در نیویورک ساخته شده است، در سال‌های اخیر شاهد چندین خودکشی بوده و قرار است که اواخر امسال با تمهیدات ایمنی جدید بازگشایی شود.

«گاردین»‌ نوشت، این سازه ۴۵ متری توسط «توماس هترویک» طراحی و با بودجه ۲۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است و بازدیدکنندگان آن می‌توانند از طبقات مختلف آن بالا بروند. این سازه سه سال پیش به دنبال خودکشی چهار نفر با پرش از ارتفاعات آن تعطیل شد. علاوه بر انتقادات کلی از طراحی آن ـ از جمله توصیف آن به عنوان یک جوجه گردان طلایی غول پیکر ـ این سازه برای «گاردین» به طرز وحشتناکی به عنوان «پلکانی به ناکجاآباد» توصیف شد.

پیش از تعطیلی این سازه شرکت «ریلیتد کمپانیز» که محله «هادسن یاردز»‌ را اداره می‌کند، بلیت ورودی ۱۰ دلاری و قانون منع بالا رفتن بازدیدکنندگان از سازه به صورت انفرادی را اعمال کرد. با این حال پس از اینکه یک پسر ۱۴ ساله در مقابل اعضای خانواده خود از ساختمان پرید، این طرح نیز ناموفق از آب درآمد.

نخستین خودکشی این سازه در فوریه ۲۰۲۰ رخ داد و این سازه یک سال بعد پس از اینکه دو نفر در عرض یک ماه خودکشی کردند، تعطیل شد. پس از بازگشایی و رخ دادن چهارمین خودکشی، مسئول «وِسِل‌» مورد انتقاد قرار گرفت که طبق درخواست کارشناسان و محققان پیشگیری از خودکشی، حفاظ‌ها را تا قفسه سینه بالا نبرده است.

اما اکنون مسئولان این سازه اعلام کرده‌اند که «وِسِل» در اواخر سال جاری با اقدامات ایمنی جدید، از جمله حفاظ مشبک فولادی از کف تا سقف،‌ بازگشایی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک ویلای متفاوت در کاشان؛ از پلان مدرن تا رباعی بابا افضل (+عکس) درباره زیباترین خانه کوهستانی آمریکا (+تصاویر) افتتاح شهر فوق مدرن ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل های خودران در اواخر سال ۲۰۲۴ (+عکس)

دیگر خبرها

  • تغییر در سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی
  • تغییر سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی
  • مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل
  • محقق شدن تعهد اشتغال شهرستان خلخال
  • مشاهده دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال
  • «آق‌داغ» زیستگاه ایمن پلنگ ایرانی
  • ثبت تصاویر دو قلاده پلنگ در منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال