Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:32:57 GMT

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه زورخانه الغدیر اردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۳۰۷۹

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه زورخانه الغدیر اردستان

ایسنا/اصفهان رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان گفت: زورخانه الغدیر اردستان با مساعدت مسئولان شهرستان پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.

عباس روحانی ظهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان اردستان امروز میزبان مسابقات ورزش های زورخانه ای استان اصفهان است که ۱۰ تیم از شهرستان های مختلف در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ۷۰ نفر ورزشکار و برای دومین بار در اردستان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در بخش های تکنیک فردی به مدت یک روز برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردستان با اشاره به مطالبات ورزشکاران باستانی اردستان در خصوص سالن ورزشی، گفت: زورخانه الغدیر اردستان پس از ۱۰ سال از زمان کلنگ زنی تنها ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با مساعدت مسئولان ارشد شهرستان طی دو سال گذشته عملیات عمرانی آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از سر گرفته شد و در حال حاضر پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.

روحانی با بیان اینکه عملیات سفت کاری زورخانه الغدیر اردستان به پایان رسیده است، گفت: امیدواریم با نگاه حمایتی که مسئولان شهرستان دارند این پروژه در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری برسد.

فعالیت  ۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته پهلوانی و زورخانه ای اردستان 

همچنین رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ ای اردستان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود ۱۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این رشته ورزشی در این شهرستان فعالیت دارند و در شهرهای اردستان و زواره ورزش می کنند.

مهدی سالک با بیان اینکه مسابقات ورزش زورخانه ای امروز با حضور ۱۰ تیم از شهرهای اردستان، خمینی شهر، کاشان، آران و بیدگل، گز و برخوار و اصفهان در حال برگزاری است، گفت: این ورزشکاران در طول یک روز در رشته های چرخ چمنی، کباده، چرخ چمنی، میل بازی، میل سنگی و ... به رقابت می پردازند. در این مسابقات تیم اردستان با حضور ۱۲ ورزشکار حضور دارند.

اصفهان رتبه نخست ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور را دارد

همچنین دبیر هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ ای استان اصفهان گفت: این مسابقات چهاردهمین دوره جام فجر است که به میزبانی هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ ای اردستان در حال برگزاری است و خوشبختانه مسابقات از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.  

همچنین مسعود ملکی با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۲۰ هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ ای فعال داریم، گفت: بیش از ۴ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و هیئت استان اصفهان بیش از ۱۲ سال است در کشور حرف اول را می زند.  

وی در خصوص زیرساخت های ورزش پهلوانی و زورخانه‌ ای استان اصفهان، گفت: در استان اصفهان ۱۶ باشگاه و زورخانه فعال وجود دارد و خوشبختانه با نگاه مسئولان شهرستان اردستان طی چند سال گذشته، ورزشکاران این منطقه حرف های بسیاری برای گفتن دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش پهلواني و زورخانه اي هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ورزشکار سازمان یافته مسئولان شهرستان استان اصفهان پیشرفت ۶۰ درصدی زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • ثبت ۱۱۷ درصدی تعهد اشتغال شهرستان اردستان
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان