Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، گفت: همانگونه که بارها تاکید شده است ما به نمایندگانی همچون شهید مدرس احتیاج داریم که با شجاعت و ایمان در مقابل استکبار و ظلم ایستادگی کنند و در کاندیداهای فعلی نیز چنین افرادی فراوان یافت می‌شود امیدوارم مردم این موارد را مدنظر داشته باشند.

به گزارش فارس از کرمانشاه، آیت الله علما در خطبه‌های سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: از ابتدای خلقت تا انتهای خلقت نمی‌توان کسی را با عظمت حضرت فاطمه پیدا کرد و اگر ایشان نبود کسی هم کف حضرت علی(ع) نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: منشاء همه برکات فاطمه الزهرا است و هر انسانی که مدارج عرفانی را طی کرده است، حضرت فاطمه زهرا در آن نقشی داشته است و خوشا به حال مادران که چنین انسان بلند مرتبه‌ای دارند.

آیت الله علما با توصیه به مادران خاطرنشان کرد: مادران ما اگر می‌خواهند فرزندانی همچون حاج قاسم‌ها ترییت کنند باید منش و راه حضرت زهرا را سرلوح خود قرار بدهند، چرا که ایشان اساس دین، ولایت و ولایت فقیه هستند.

تحریم‌ها می تواند عامل نجات کشور باشد

امام جمعه کرمانشاه در خطبه دوم نماز جنعه کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در 19 بهمن، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها می تواند عامل نجات کشور و رهایی از وابستگی‌ها باشد.

علما ادامه داد: اگر همه مردم و مسئولین پای کار باشند، می‌توانند تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کرد و با سرلوح قرار دادن اقتصاد مقاومتی اقتصاد را از  وابستگی‌ها و حتی وابستگی به نفت نجات بدهند.

وی با تاکید بر ضرورت اهمیت به «ایمان» و «شجاعت» در انتخابات مجلس،گفت: بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی‌ (ره) «مومن» بودن و «شجاعت» از شروط اساسی انتخاب افراد اصلح در انتخابات است و امیدواریم بتوانیم کسانی را انتخاب کنیم که با شجاعت در مقابل استکبار و ظلم و ستم مقابله کنند.

آیت علما با الگو خواندن «شهید مدرس»، اضافه کرد: همانگونه که بارها تاکید شده است ما به نمایندگانی همچون شهید مدرس احتیاج داریم که با شجاعت و ایمان در مقابل استکبار و ظلم ایستادگی کنند و در کاندیداهای فعلی نیز چنین افرادی فراوان یافت می‌شود امیدوارم مردم این موارد را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به گله‌مندی مردم از شرایط اقتصادی، یادآور شد: همه ما ممکن است از شرایط اقتصادی گله‌های داشته باشیم؛ اما حضور در پای صندوق‌های رای امنیت بین اللملی کشور ما را تامین می‌کند. 

امام جمعه کرمانشاه با تشکر از حضور مردم در 22 بهمن و چهلمین روز شهادت سردار دلها، خاطر نشان کرد: مردم عزیز ما با حضور باشکوه در مراسم 22 بهمن ثابت کردند که قدران نظام جمهوری اسلامی و زحمات سردار سلیمانی هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله علما نماز جمعه کرمانشاه انتخابات مجلس نمایندگان مجلس کرمانشاه فارس خبرگزاری فارس نماینده ولی فقیه شهید مدرس مقابل استکبار و ظلم آیت الله علما امام جمعه شهید مدرس تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور

رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه گفت: عمل بسته تعویض دریچه آئورت قلب برای بیماری ۷۳ ساله در کرمانشاه در بیمارستان امام علی(ع) برای اولین‌بار در غرب کشور، انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسین امیری امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص عمل بسته دریچه آئورت در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمار یک زن ۷۳ ساله‌ای بود که به علت کهولت سن و مشکلات دیگری از قبیل دیابت و فشارخون بالا داشتند این عمل برای او انجام شد.

وی افزود: این عمل برای اولین‌بار هست که در غرب کشور صورت می‌گیرد.

محمد روزبهانی، متخصص قلب و عروق در بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این عمل به‌صورت بسته و به روش آنژیوگرافی انجام شد.

وی ادامه داد: در این روش آنژیو از طریق شریان کشاله ران وارد کرده است و دریچه را در محل تخریب شده جایگزین کردیم، بر این اساس مشکل بیمار را رفع کردیم.

متخصص قلب و عروق بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه این عمل را افتخاری برای استان دانست و تصریح کرد: این کار در غرب کشور تابه‌حال انجام‌نشده است و برای اولین بار هست که این اتفاق دارد می‌افتد و از امروز کرمانشاه به جمع ده استانی پیوست که عمل بسته تعویض دریچه آئورت امکان‌پذیر است.

کد خبر 747774

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • مردم پاکستان شجاعت ملت ایران را ستایش می‌کنند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها