Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:49:39 GMT

طنین چکاد در تالار موسیقی همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۳۳۰۷

طنین چکاد در تالار موسیقی همدان

رییس انجمن موسیقی همدان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این گروه موسیقی سنتی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ساعت ۲۰ تا ۲۲ در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا هنرنمایی می کند.

علی آقامحمدی گفت: خواننده و سرپرست گروه موسیقی چکاد، کاظمی مرادی است و در این برنامه موسیقایی سروش بزازی، سینا منتظری، بهزاد زرندی، شادی فریدونی، افشین چوب ریزان و آرش اسکندری به ترتیب ساز کوبه ای، تار، ویلن، دف، تنبک و پیانو می نوازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقبال مردم به سمت کنسرت های موسیقی پاپ بیشتر است خاطرنشان کرد: به گروه های موسیقی اصیل ایرانی هم باید بها داده و عرصه را برای اجرای اینگونه کنسرتها بیشتر فراهم کنیم. 

رییس انجمن موسیقی همدان به کاهش کنسرت های موسیقی در استان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با اجرای جشنواره موسیقی فجر در اسفندماه این روند بهبود یابد.

برچسب‌ها موسیقی سنتی ایرانی همدان کنسرت موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسیقی سنتی ایرانی همدان کنسرت موسیقی موسیقی سنتی ایرانی همدان کنسرت موسیقی موسیقی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تیم پاس همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج، میزبان تیم تهران یاسا است.

در پایان هفته بیست و یکم این رقابت ها، پاس همدان با ۲۹ امتیاز در رده ششم و تهران یاسا با ۲۳ امتیاز در رده دهم گروه اول قرار دارد.

در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم، تیم آریان همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پنج شنبه ۳۰ فروردین در ارومیه میهمان تیم نود خواهد بود.

هم اکنون تیم‌های آریان همدان و نود ارومیه با ۲۷ امتیاز در رده‌های هشتم و نهم گروه دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • وجود ۴۱۵ پرونده در انجمن اتیسم همدان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • مصاف پاس همدان با تهران یاسا در مریانج
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳