Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورا گفت:به جای رقابت نادرست باید به دنبال تولید محتوای درست باشید به طوریکه مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح لازمه کار شماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار عابدین خرّم امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: خود ابوذر چند ویژگی دارد که باید در شرایط فعلی ازآن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جشنواره فیلم فجرامسال برخی‌ها تحریم و قهر کردند ولی جایزه را گرفتند، افزود: فیلم ساختن یک ارزش و حرکت اساسی است که باید درموضوعات مختلف فیلم ساخته شود.

فرمانده سپاه عاشورا توضیح داد: فیلمی در رابطه با جنگ ساخته شد که در آن بمباران من جزو آسیب‌دیدگان بودم به طوریکه آن بمباران خیلی وسیع بود ولی درآن فیلم پیام از اقدام شنیع تامین‌کننده مواد شیمیایی، چیزی گفته نشده بود.

وی متذکر شد: ۴ میلیارد شبکه کاربر فضای مجازی داریم در حالیکه امروز مخاطب‌محور بودن جایگاهی ندارد از این‌رو اغنای کاربران و جذب آنها بسیار مهم است.

خرّم با تاکید بر اینکه امروز برای ما لازم است تا به شخصیت این مرد بزرگ یعنی سردار سلیمانی بزرگ پی ببریم و عمق‌بخشی داشته باشیم، گفت: باید در وصیت ایشان تامل کنیم که چه غوغای به پا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ رسانه‌ای به مراتب سهمگین‌تر از سایر جنگ‌هاست چراکه اکنون ۲۵۰ شبکه ماهوره‌ای فارسی زبان علیه ما کار می‌کنند از این‌رو نباید اجازه دهیم برای برای ما سوژه‌سازی کنند ما نباید دنباله‌رو باشیم و خاصیت این جشنواره نیز باید این چنین باشد.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: به جای رقابت باید به دنبال تولید محتوای درست باشید به طوریکه مطالبه‌‌گری و روشنگری صحیح لازمه کار شماست.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد مخرب هم به خود هم به دیگران آسیب می‌زند، گفت: در عین حال که مطالبه‌‌گری می‌کنید، حتما باید هم‌افزا باشد.

خرّم با بیان اینکه باید در یک نقطه بهینه باید به هم برسیم، گفت: وقتی جریان ملی پیش می‌آید باید هم‌افزا باشیم و همدیگر را کمک کنیم و در این هجمه رسانه‌ای که علیه کشور  است، پاسخ لازم در برابر دشمن داشته باشیم.  

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات در کشور ما یک حق است و مطمئناً سرنوشت‌ساز بوده و سرنوشت جامعه را انتخابات رقم می‌زند، افزود: هر جا مردم خوب پای کار آمد، کشور خیزی بلند در راستای امنیت، آرامش و ارتقای پیشرفت خود برداشت.  

فرمانده سپاه عاشورا گفت: روزانه سرانه مصرفی هر نفر در ایران ۱۶۹ دقیقه در اینترنت است که باید آن را به نحو مطلوب و فصاسازی‌های لازم استفاده کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیلم عاشورا آذربایجان شرقی جشنواره فرمانده سپاه عاشورا سپاه جشنواره فجر جشنواره ابوذر عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا جای رقابت رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، وحید جعفری افزود: یکی از معظلات امروز جامعه تولید و دفع غیر بهداشتی پسماندهاست و با توجه به اینکه در زندگی روزمره مصرف زیادی داریم متاسفانه سرانه تولید زباله در کشور بالاست.

وی ادامه داد: افراد جامعه کمتر به مباحثی مانند استفاده مجدد و بازیافت و دفع غیربهداشتی پسماند‌ها فکر می‌کنند و یا پسماند‌ها در طبیعت رها می‌شود که موجب آلودگی محیط زیست می‌شود.

جعفری تصریح کرد: یکی از معظلات امروز جامعه استفاده بیش از حد پلاستیک در فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها و سوپری‌ها و.. است و همه ما بدون فکر کردن به عواقب و مضرات آن از پلاستیک استفاده می‌کنیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بحث میکروپلاستیک‌ها موضوع داغی در حوزه سلامت است و به دلیل اینکه وارد چرخه زندگی ما می‌شوند بر سلامت تاثیر گذاشته و باید بیشتر مواظبت و دقت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز هم با اشاره به اینکه همه ما باید رفتار مسئولانه نسبت به محیط زیست اطرافمان داشته باشیم، گفت: سعی کنیم کمتر زباله تولید کنیم و در مصرف کمتر پلاستیک دقت داشته باشیم.

دکتر مختاری بیان داشت: در خرید میوه حتی الامکان به جای پلاستیک از سبد و در خرید نان به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده کنیم تا از از آلودگی نان جلوگیری و همچنین در مصرف پلاستیک صرفه جویی شود.

وی ادامه داد: در هنگام مراجعه به طبیعت، کیسه زباله همراه داشته باشیم و نسبت به جمع آوری زباله در طبیعت اقدام کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • هوای زمین را داشته باشیم
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • ترکیه موشک‌های ایران را رهگیری کرد؟
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم
  • برناردو سیلوا: فوتبال همینه، سه روزه اوضاع درست میشه!
  • نظارت بر روند تولید آثار هنری با محتوای سالم و ارزشی ضروری است
  • ۱۲ گام برای زندگی سالم، به سبک ایرانی‌ها
  • روزانه ۷۰۰ تن پسماند شهری در قم تولید می‌شود