Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز علی ناصری در حاشیه این جلسه که با حضور مدیران و معاونان شهرداری، امام جمعه و یاوران شورای اسلامی شهرک گویم و رئیس اداره گاز منطقه 4 شیراز برگزار شد، گفت: شهرک گویم از جمله اولین مناطقی است که ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بخش‌هایی از آن گازرسانی شده اما در حال حاضر و پس از گذشت 41 سال از آن زمان، ساکنان بخش‌هایی از این شهرک همچنان از نعمت گاز محروم بوده و ضرورت دارد با پیگیری‌های شورای اسلامی، شهرداری و اداره گاز این مشکلات مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در آینده‌ای نه چندان دور و با افتتاح آزادراه شیراز-اصفهان یکی از اصلی‌ترین ورودی شیراز از سمت شمال‌غرب خواهد بود و این منطقه در ردیف شلوغ‌ترین ورودی‌های شهر قرار خواهد گرفت.

وی به موضوع جابه‌جایی ترمینال کاراندیش شیراز نیز اشاره داشت و افزود: در آینده نزدیک ترمینال کاراندیش به منطقه ده انتقال می‌یابد و با وجود آزادراه بار ترافیکی این مسیر کاهش خواهد یافت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز به ماموریت 5 سازمان در شهرک گویم از جمله آتش‌نشانی که با نظارت شخص وی خواهد بود، اشاره داشت و از افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه شماره 22 گویم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ناصری با اشاره به عملکرد سازمان مدیریت پسماند دیگر سازمان مسئول سامان‌دهی شهرک گویم از طرح تفصیلی مدیریت پسماند نام برد و افزود: با اجرای این طرح شیراز از جمله نخستین شهرها در کشور خواهد بود که طرح تفصیلی مدیریت پسماند از مرحله تفکیک از مبدا تا یک مرحله پس از دفع، در آن اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح که از ابتدای سال 99 به اجرا در می‌آید، شهروندان در مرحله تفکیک از مبدا می‌توانند با تماس تلفنی به سازمان پسماند زباله‌های خود را در اختیار این سازمان قرار داده و دیگر شاهد جمع‌آوری زباله توسط زباله گردها نخواهند بود.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر این مهم که یکی از اهداف شورا سلامت مردم است و به هیچ عنوان از آن کوتاه نخواهد آمد، گفت: روزانه بالغ بر هزار و 100 تن پسماند خانگی، 14/7 تن پسماند عفونی و 6 هزار و 500 تن پسماند ساختمانی در این سازمان جمع‌آوری می‌شود.

ناصری با معرفی اقدامات سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های شهری، بیان داشت: یکی دیگر از اهداف شورای اسلامی و شهرداری ساماندهی مشاغل مزاحم بخصوص در محدوده شهرک آرین و سنگ ‌فروشی‌های محور شمال‌غرب خواهد بود که جلوه نازیبایی به این منطقه داده است.

ناظر منطقه ده شهرداری با اعلام راه‌اندازی میدان میوه مرکزی در چهار گوشه شیراز علی‌الخصوص منطقه ده، گفت: این امر در کاهش آلودگی هوا، صرفه‌جویی در مصرف بنزین و خرید میوه ارزان‌تر، موثر خواهد بود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شیراز به 32 آرامستان فعال در شیراز که 4 مورد مخصوص اقشار اقلیت است، اشاره داشت و افزود: بهشت احمدی ابتدای سال99 افتتاح و ظرفیت این آرامستان برای 300 سال آینده پیش‌بینی شده است. 

ناصری پنجمین سازمان مسئول در ساماندهی شهرک گویم را سیما، منظر و فضای سبز شهری معرفی کرد و افزود: ضرورت دارد این سازمان مواردی همچون نورپردازی، المان شهری و فضای سبز منطقه 10 و باغات گویم را با نگاه ویژه‌ای بررسی کند.

گفتنی است رفع مشکلات گازرسانی و عملیاتی شدن زیرساخت گازرسانی شهرک گویم که در این جلسه به صورت ویژه‌ای بررسی شد، در دستور کار اداره گاز شهرستان قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری محیط زیست مشکلات شورای اسلامی شهر مدیریت پسماند شهرک گویم تن پسماند اداره گاز منطقه ده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در اولین جلسه شورای اداری با اشاره ویژگیهای مدیران در حکومت اسلامی  گفت : شیوه‌حکومت اسلامی در نهج البلاغه نهفته است لذا مدیر حکومت اسلامی برای خدمت بهتر به خلق خدا باید با قرآن و نهج البلاغه پیوند عمیق معنوی داشته باشد

وی سپس به تذکرات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مسئولان  در مورد حجاب اشاره کرد و افزود : برای مقابله با چالش مهم کشف حجاب  و هنجارشکنی اجتماعی باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی پای کار باشند .

نحف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به نقش مهم نمایندگان در مجلس گفت : توسعه ایدلوژی انقلاب اسلامی برای مقابله با نظام سلطه مهمترین رسالت نمایندگان مجلس دوازدهم است .

وی با تقدیر از تلاشهای دولت در خدمت به مردم تصریح کرد : برای توسعه زیر ساخت های شهرستان در کنار هم تلاش خواهیم کرد .

نماینده مردم شهرستان های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : امروز خوی به یکی از مهمترین شهرستانهای پیشران کشور در توسعه تبدیل شده  است .

وی  حوزه آب را  مهمترین مشکل شهرستان‌ دانست و افزود :مطالعات سدالند  خوی به اتمام رسید و مراحل اجرایی آن دردستور کاروزارت نیرو  قرار گرفته است .

وی از تکمیل طرح توسعه پایانه رازی گفت : ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیر ساختها این مرز اختصاص یافته است .

وی همچنین برضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش صنعت تاکید کرد و افزود: باید از سرمایه گذاران  در بخش نیازهای اساسی شهرستان در بخش صنعت حمایت قاطع صورت گیرد وتعلل در این زمینه قابل قبول نیست .

دکتر نجف زاده از فراهم شدن مقدمات تأسیس بیمارستان جدید ۳۵۰ تختخوابی هم خبر داد

علی نژاد فرماندار خوی  در این‌ جلسه با اشاره به شعار سال برضرورت بستر سازی و‌رفع موانع در جهت مشارکت مردم در جهش تولید تاکید کرد .

وی مرز رازی را یکی از کریدورهای مهم تردد وترانزیت کالا دانست وبرضرورت تکمیل زیر ساخت های  این مرز تاکید کرد .

فرماندار خوی گفت :امسال باید اکثر طرحهای نیمه تمام این شهرستان  تکمیل به اتمام برسد.

وی تاکید کرد : ادارات برای خدمت رسانی به مردم باید تکریم ،تسریع و تسهیل در امور  را در دستور کار خود قرار دهند .

در این جلسه اعتبارنامه دکتر عادل نجف زاده  نماینده ومنتخب مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس دوازدهم اعطا شد.

در این جلسه همچنین با اهدای لوح از تعدادی از روسای ادارات موفق  شهرستان خوی که درطرح نوروزی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم
  • در سایه ناکارآمدی شورای امنیت گزینه‌ای جز تنبیه رژیم صهیونیستی باقی نمانده بود
  • خداحافظی با یک ترمینال نوستالژی در تهران / بازگشایی معابر سه راه تهرانپارس
  • پایان بدون صدور قطعنامه؛ در جلسۀ شورای امنیت چه گذشت؟
  • پایان جلسۀ شورای امنیت بدون صدور قطعنامه
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • اعطای اعتبار نامه منتخب مردم در مجلس دوازدهم شورای اسلامی
  • در واکنش به حمله ایران به اسرائیل؛ دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت ها در منطقه شد
  • تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!