Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه باید بپذیریم ما مسئولان استان در بحران برف اخیر کم کاری کردیم اعلام کرد: بروز مشکلات متعدد پس از بارش برف جای تاسف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۲۵ بهمن) در مصلی امام خمینی(ره) با قدردانی از حضور مردم رشت در برف و بوران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور انعکاس جهانی داشت و سایت ویژه رهبر معظم انقلاب، تصویر آن را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در گیلان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و زن، گفت: حضرت زهرا(س) قله ای است که تنها افکار و اندیشه معصومین به آن می‌رسد.


وی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) برجسته‌ترین انسان و الگویی است که هر انسانی به او اقتدا کند، سعادتمند می‌شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان ساخت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند، هر کس بر حضرت زهرا(س) صلوات بفرستد خدا او را بهشت می‌برد.


وی با بیان اینکه جاهلیت مدرن جفای بزرگی به زن کرده و زن را به‌عنوان ابزار و کالا استفاده می‌کند، گفت: جاهلیت مدرن غرب به جایی رسیده که زنان محجبه و جامعه ما را به دوری از تمدن متهم می‌کند.

 

آیت الله فلاحتی اذعان داشت: ترویج شبیه مردکردن شخصیت زن، ظلم و جفایی بزرگ در حق زن است در حالی که زنانگی زن یه دستور الهی و منطبق با فطرت زن است.


امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بحران به وجود آمده ناشی از بارش برف در چند روز اخیر ، گفت: بروز مشکلات متعدد جای تاسف دارد و به همین خاطر از مردم گیلان پوزش می‌طلبم و باید بپذیریم همه ما مسئولان در برابر مردم کم کاری کردیم.


وی افزود: چهل و یک سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و به زیرساخت‌های استان توجه چندانی نشده است.

 

آیت الله فلاحتی گفت: آخرین رتبه بیمارستانی را در کشور داریم و مراکز پزشکی و درمانی گیلان در حال فرسوده شدن هستند.

 

وی اظهار داشت: شیرابه سراوان از دو رودخانه زرجوب و گوهررود به تالاب انزلی می‌ریزد و بودجه‌های کلان را برخی کلاشان برای احیای تالاب انزلی می‌گیرند، در حالی که کار از جایی دیگر خراب است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: چرا با وجود باد و بوران و برف شدیدتر در همدان و مازندران و اردبیل قطعی برق ندارند، برای ما عیب نیست که از استان‌های دیگر بیاییند و برق ما را وصل کنند؟

 

وی اعلام کرد: در مسیر رستم آباد تا لوشان چندین کارخانه داریم که اگر فقط ماشین‌های سنگین آنها در مسیر رفت و آمد می‌کردند، راه بسته نمی‌شد.

 

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: مگر چقدر برف آمد که تیربرق‌ها شکسته شد، این نشان می‌دهد که تیربرق‌ها فرسوده است و باید در سال‌های گذشته تعویض می‌شد.

 

وی اظهار داشت: اینکه با هلیکوپتر بالای سر مردم برویم بی‌اعتمادی به مردم است، مگر مردم گیلان زیر برف خفه شده‌اند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه شبکه خبر از انتشار خبر توزیع غذا بین مردم گیلان عذر خواعی کند، گفت: مردم گیلان گرسنه نیستند، این غذا بین مسافران و در راه ماندگان توزیع شد.

 

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان در بحران به وجود آمده سهل انگاری کردند، گفت: اگر از شما عذرخواهی می‌کنم به خاطر این است که در جلسات ستاد بحران شرکت نکردم، هر چند وظیفه من نبود اما بر خود فرض می‌دانم از این به بعد شرکت کنم و قدم به قدم راهکار بدهم.

 

آیت الله فلاحتی خاطرنشان ساخت: تجربه برف ۸۳ و ۸۶ را داشتیم چرا از مرکز امکانات و بودجه نگرفتیم، چرا فریاد نزدیم. هیچ عذری پذیرفته نیست و تنها باید از مردم عذرخواهی کنیم.

 

وی اذعان داشت: از مرکز آمدند اما دیر آمدند که نوشدارو بعد از مرگ سهراب بود. زیرساخت های ما فرسوده است و از اکنون مسئولان باید به فکر آینده و ترمیم زیرساخت‌ها باشند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به آغاز تبلیغات برای انتخابات مجلس، گفت: کاندیدایی که زیاد ریخت و پاش می‌کند و وعده دروغ می‌دهد، ارزش رفتن به مجلس ندارد.

 

آیت الله فلاحتی اظهار داشت: کاندیدها از شیوه تبلیغات غرب پیروی نکنند و طرح‌ها و برنامه‌های خود را به مردم ارائه کنند.

 

 

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیرساخت های فرسوده کم کاری مسئولان عذرخواهی از مردم بحران برف در گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت حضرت زهرا س زیرساخت ها مردم گیلان کم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم