Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه در انتخابات یک فرد انقلابی را انتخاب کنیم تا ۴ سال نگران نباشیم که چه رفتاری دارد، گفت: از رای دادن به فتنه‌گران آسیب دیدیم و همچنین از رای دادن به برخی افراد چه اصولگرا و اصلاح‌طلب در رودربایستی نیز آسیب دیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در روایت است که پیامبر اکرم (ص) فرمود؛ بالاترین اعمال امت، انتظار فرج است و این انتظار به معنای کار و تلاش است و آن‌چه که موجب شد تا غیبت کبری به وجود آید این بود که یازده امام معصوم علیهم السلام امنیت نداشتند و تامین این امنیت وظیفه شیعیان بود که متاسفانه به واسطه ضعف در بصیرت و تفرقه محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جیرفت بیان داشت: محل ظهور امام عصر (عج) مکه است که اکنون در اختیار رژیم آل‌سعود است و محل سکونت حضرت در مسجد سهله و محل حکومت ایشان در مسجد کوفه است و آیا این مساجد اکنون امنیت دارند.

وی ادامه داد:  فلسفه تشکیل سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی تشکیل محور مقاومت برای تامین امنیت محل ظهور امام عصر (عج) بود.

امام جمعه جیرفت افزود: فلسفه تشکیل سپاه قدس، زمینه‌سازی ظهور و تامین امنیت کوفه و مکه است و هدف داعش، اسرائیل و آمریکا تاخیر در امر ظهور است و اگر امروز انتقام خون سردار سلیمانی توسط رهبری، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه معرفی  می‌شود، یک واقعیت برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی ادامه داد: امروز باید با انتخاب نمایندگان انقلابی مجلسی قوی شکل بگیرد تا زمینه‌ساز ظهور شود و نیاز است مجلسی در تراز امت اسلامی، در شان ولایت و نافع امت اسلامی تشکیل شود.

سعادت‌فر تصریح کرد: امروز لازم است افق دید را از سطح شهر و منطقه خارج کنیم و بدانیم رفع گرفتاری‌ها در صبح ظهور است.

وی خاطرنشان کرد: نماینده غیرانقلابی مجلس را طعمه و غنیمت می‌دادند. سردار سلیمانی با روحیه جهادی به سمت دشمن رفت و پیام رفراندوم، تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، رای دادن به روحیه جهادی است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه در انتخابات یک فرد انقلابی را انتخاب کنیم تا ۴ سال نگران نباشیم که چه رفتاری دارد، عنوان داشت: از رای دادن به فتنه‌گران آسیب دیدیم و همچنین از رای دادن به برخی افراد چه اصولگرا و اصلاح‌طلب در رودربایستی نیز آسیب دیدیم.

وی ادامه داد: باید به کسی رای دهیم که ۴ سال از او خیالمان راحت باشد و از او مطالبه‌ ظهور و مبارزه‌ با فساد را داشته باشیم و ما باید نماینده‌ای از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به مجلس بفرستیم که بتواند جیرفتی قوی بسازد و باید برنامه‌ای قوی و زمان‌بندی در زمینه‌ افزایش شغل، امنیت، معیشت و همچنین افزایش بیمه تامین اجتماعی و کاهش افراد تحت پوشش حمایت کمیته امداد داشته باشد.

سعادت‌فر متذکر شد: سردار ما برای مذاکره و دوستی با آمریکا نرفت بلکه برای تقویت روحیه مقابله با آمریکا و معرفی دست چدنی پشت روکش مخملی رفت.

انتهای پیام/ 2655/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: فتنه گران رای انتخابات مجلس امام جمعه جیرفت سردار سلیمانی سعادت فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه آبادان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته و در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: در طول سال‌هایی که از تاسیس سپاه می‌گذرد پاسداران همواره از درخت انقلاب حراست کردند و به شرارت فتنه گران پاسخ داده اند.
حجت الاسلام غبیشاوی افزود: تنبیه کوبنده رژیم نامشروع طی انجام عملیات وعده صادق معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد.
خطیب جمعه آبادان با اشاره اینکه بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیست علیه ایران و اسلام فتنه برپا می‌کند خاطر نشان کرد: به همت پاسداران، عمر این فتنه سازی به ۸۰ سال نمی‌انجامد.
او همچنین تاکید کرد: امداد‌های غیبی تنها مربوط به دوران پیامبران نیست و اعتقاد و توکل ایرانی‌ها عامل بروز این امداد غیبی در شکست حمله آمریکا به ایران در سال ۱۳۵۹ به صحرای طبس شد.
حجت الاسلام غبیشاوی با یادآوری سالگرد شهادت امیرسپهبد قرنی به فعالیت‌های موثر این شخصیت در پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد.
رئیس شورای فرهنگی آبادان با اشاره به ابلاغ قانون عفاف و حجاب از نیروی انتظامی، بسیجیان و ستاد امر به نعروف و نهی از منکر خواست از فردا به کم حجابان به شکل گسترده تری تذکر لسانی داده شود.
او با اشاره به اینکه آبادان چهار هزار شهید را در طول دفاع مقدس به کشور تقدیم کرده است گفت: بروز بی حجابی در این شهرستان زیبنده نیست.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع
  • عمر فتنه های اسرائیل رو به زوال
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی