Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: نامزدهای تأیید صلاحیت شده با هدف جمع آرای مردم از دادن وعده‌های غیرعملی خودداری کنند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلای سمنان با حضور مردم مؤمن و ولایی این شهر برگزار شد اظهار داشت: مردم این دیار حماسه‌ای بی‌نظیر و بی‌بدیل دیگری را در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون سال‌های قبل خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن را لبیک به ندای رهبری دانست و گفت: در انتخابات پیش‌رو نیز مردم با انتخاب فرد اصلح نقش خود را در تشکیل مجلسی انقلابی به‌خوبی ایفا خواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خطاب به مسئولان تأکید کرد: مردم همواره در تمامی صحنه‌ها پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام اعلام کرده‌اند و این امر وظیفه مدیران و مسئولان را در قبال حل و رفع مشکلات اقتصادی مردم و گرانی‌ها دوچندان می‌کند.

امام جمعه اصفهان: نمایندگان مجلس آینده باید وکیل مردم باشند؛ وکلای ملت به فکر منافع شخصی خود نباشندلیست انتخاباتی حزب کارگزاران برای تهران اعلام شد + اسامیامام جمعه ارومیه: کاندیداها انتخابات را میدان مسابقه برای خدمت به مردم بدانند

شاهچراغی اظهار داشت: مدیران اجرایی و مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به‌موضوع اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: مردم باید نهایت دقت را در انتخاب نماینده اصلح و شایسته داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان خطاب به نامزدهای انتخابات پیش رو نیز عنوان کرد: نامزدهای تأیید صلاحیت شده به نفع نامزدهای اصلح، توانمند و استکبارستیزتر کنار بروند که این رفتار خود نوعی جهاد اکبر است.

شاهچراغی با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای تأیید صلاحیت شده گفت: صداقت با مردم، پرهیز از وعده‌های غیرعملی و دروغین و پرهیز از ارتکاب اقدامات ناشایست برای تضعیف دیگر نامزدها ازجمله مسائلی است که باید مدنظر تمامی کاندیداها باشد.

وی تأکید کرد: نامزدهای نمایندگی در مجلس یازدهم باید از صرف هزینه‌های گزاف برای تبلیغات پرهیز کنند.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان نامزدهای تأیید صلاحیت شده وعده های غیرعملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز در این دیدار ضمن تبریک اقدام تاریخی، جهانی و برجسته توسط نیرو‌های مسلح ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این حجم عملیات بازدارندگی با این ابزار و ادوات بی نظیر و برای اولین بار است که توسط ایران مقتدر انجام شد که ارزش بالایی دارد.     امام جمعه مهریز بیان داشت: ارتش ما شجاع، با انگیزه، توانمند و تکلیف محور است.     وی مردمی بودن، از جنس‌مردم بودن و حاضربودن در همه اقدامات حمایتی از مردم در تمامی بحرانها، مجهز بودن به تمام ادوات روز و قدرت بالای مانور‌ها در همه صحنه‌های مورد نیاز، مهیا بودن و آمادگی صد درصدی در هرشرایطی از درون و در سخت‌ترین اقلیم ها، معتقد بودن و معنویت و دفاع از دین و دیانت توسط ارتشیان را جزو چهار رکن اصلی و دارایی‌های مهم نیرو‌های مسلح و به ویژه ارتشیان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند