Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در نشست خبری گفت: یک بار دیگر باید متعهد شویم که افزایش درآمد مردم را در اولویت کار خود قرار دهیم، به نظر می‌رسد مجلس بعدی پیشگام‌ترین مجلس در زمینه انتقال صدای مردم است. ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس مقتدایی ‌در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دوره قبل انتخابات مجلس بیش از 100 هزار رای به صورت مستقل حاصل رأی مردم به بنده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برای انتخابات میان دوره ای نیز دعوت مکرر داشتم اما چون وضعیت مجلس دهم واضح شده بود احساس کردم که امکان فعالیت مستقل وجود ندارد برای همین در انتخابات میان دوره‌ای شرکت نکردم. اما اکنون که فضای جدیدی پدیدار شده می‌توانیم مجلس بعدی را به عنوان مجلس پیشرو که توان هدایت دولت را دارد شکل دهیم.

وی افزود: مجلس آینده باید پیشگام‌تر از قوه قضائیه در مبارزه با فساد باشد و دولت از ریل خارج شده را به ریل پاسخگویی به مطالبات مردم بازگرداند. این فضا می‌طلبد تا افرادی که می‌توانند در برنامه ریزی‌های کلان کشور کمک کنند عرصه را خالی نکرده و وارد شوند.

کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه در راستای شفافیت مالی مسئولان آیا حاضرید هم اکنون درباره هزینه‌های تبلیغاتی خود شفاف‌سازی کنید، تصریح کرد: گفته بودیم که بنای چه مقدار هزینه برای شرکت در انتخابات داریم و تلاش می‌کنیم به این امر پایبند باشیم. زمانی که ائتلاف شکل می‌گیرد برخی هزینه‌ها تحت تاثیر مجموعه ستاد یا ائتلاف سازماندهی می‌شود.

وی ادامه داد: ما 5 کاندیدا به صراحت به مجموعه ائتلاف اعلام کردیم که صرفا در قد و قواره انتخابات متناسب با معیارهای اسلامی و فضای حاکم بر جامعه هزینه‌هایی را متقبل می‌شویم. چون تعداد زیادی از تشکل‌ها همراهی می‌کنند طبیعی است که ده‌ها تشکل به کمک ائتلاف بیایند و حدی از هزینه‌ها را تقبل کنند.

مقتدایی بیان کرد: به جهت حفظ حریت خود، در جلسه‌ای با هم، هم اندیشی کردیم و بر مبنای معیارهای اصولگرایانه تلاش کردیم تا بیشترین حد ارتباط با مردم را در این مجموعه حفظ کنیم. همچنین بعد از انتخابات میزان هزینه‌ها اقدامات و نتایج را در قالب یک بیانیه در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار خواهیم داد.

نامزدهای انتخابات مجلس به صورت شفاف لیست اموال خود را به مردم اعلام کنندنماینده مجلس:راه نجات کشور اصلاح مدیریت داخلی استمجلس کارآمد و قوی می‌تواند کشور را از بحران نجات دهد

وی در پاسخ به این سوال که دستاورد خود در مجلس نهم را چه می‌دانید و با چه رویکردی در انتخابات پیش رو حضور پیدا کرده‌اید، خاطرنشان کرد: گزارش عملکرد دوره قبل را در 5 مجلد تدوین کرده‌ام اما دستاوردهای مهم در بعد نظارتی، اخذ مصوبات 9 ماده‌ای در شورای عالی آب بود و نکته دیگر شکایتی بود که بعد از طی مراحلی در مورد آلودگی هوای اصفهان انجام شد. در نتیجه این شکایت و پیگیری دادستان اصفهان 19 مشعل مازوت سوز در اصفهان که از جمله منابع مهم آلایندگی بود پلمب شد که البته امروز در این زمینه عقبگرد کرده‌ایم.

کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهاندر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین درباره برنامه‌های خود گفت: تشکیل فراکسیون حمایت از بازنشستگان، کارگران، جوانان و تسهیل ازدواج، توسعه حمل و نقل و همچنین چند فراکسیون دیگر از اهداف من در مجلس آینده است. وضعیت کشور در برخی موارد اورژانسی است اما با آن رفتار معمولی می‌شود که باید این مشکلات بیش از این مورد توجه قرار گیرند.

وی درباره تلاش‌هایی که برای حل مشکلات خبرنگاران کرده‌ است و نتیجه آنها گفت: با کمک نماینده تهران در مجلس نهم و تعدادی دیگر از نمایندگان فراکسیون هنر و رسانه را ایجاد کردیم، پس از پایان خدمت ما در مجلس کسی آن را دنبال نکرد، این فراکسیون یکی از فراکسیون‌های فعال مجلس بود که پیگیری مسائل مربوط به اصحاب رسانه از جمله ورود آزادانه آنها به مجلس بود.

مقتدایی خاطرنشان کرد: یک بار دیگر باید متعهد شویم که افزایش درآمد مردم را در اولویت کار خود قرار دهیم، به نظر می‌رسد مجلس بعدی پیشگامترین مجلس در زمینه انتقال صدای مردم است، چون بالندگی مردم در نتیجه تجربه‌ای که کسب کرده‌اند شاهد این مدعاست. مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که به دنبال تقویت نظام جمهوری اسلامی از طریق تشکیل مجلسی قوی و کارآمد هستند.

انتهای پیام/ 162/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای مجمع نیروهای انقلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دهیم مجلس بعدی هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان برگزار و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان پیش از ظهر امروز با حضور جواد رمضی؛ رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری، بیژن شفیع خراسانی معاون فنی فدراسیون ورزش‌های کارگری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، میثم مداحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی در سالن سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این دوره از انتخابات ،عبدالرسول یزدی‌‌زاده، عبدالله شاکری، قاسم ستاری فرید و علیرضا تیغ‌ساز به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کرده بودند که در مرحله اول از مجموع 17 رای ماخوذه علیرضا تیغ‌ساز 9 رای، عبدالله شاکری 3‌رای، قاسم ستاری فرید و عبدالرسول یزدی‌‌زاده هر کدام 2 رای کسب کردند و انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم این انتخابات علیرضا تیغ‌ساز و عبدالله شاکری به رقابت پرداختند و هر کدام به ترتیب 11 و 5 رای به دست آوردند و به این ترتیب علیرضا تیغ‌ساز به عنوان ریاست هیئت ورزش‌های کارگری استان انتخابات شد.

براساس اساسنامه جدید مجمع‌های انتخاباتی، اعضای مجمع باید در مجمع به گزینه‌های انتخاب شده توسط کاندیداها برای سمت‌های نایب رئیس، خزانه‌دار و اعضای هیئت رئیسه خانم و آقا رای دهند و بر همین اساس به ترتیب مریم‌السادات شیخان، ریحانه جعفرپیشه، محسن قائدی حیدری، بهمن شیخانی شمس‌آبادی و علی‌اصغر صفایی انتخاب شدند.

انتصاب سرپرست جدید فدراسیون ورزش کارگریکاروان ورزش کارگری ایران به ایتالیا اعزام نمی‌شود

جامعه صنعت اصفهان ظرفیت و پتانسیل بالایی دارد

جواد محمدی در ابتدای مجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای به ویژه شهدای ورزشکار از زحمات و جلن‌فشانی‌های نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در دفاع از کشور و عملیات "وعده صادق" تجلیل به عمل آورده و گفت: امیدواریم که به زوری بساط ظلم در پهنه عالم برچیده شود.

وی افزود: امیدوارم که امروز یک انتخابات خوب و باکیفیتی داشته باشیم و از کاندیداها تشکر می‌کنم که دغدغه  ورزش کارگری را دارند و خودشان را در معرض انتخابات قرار دادند، امیدوارم هر کسی که ریاست هیئت را بر عهده می‌گیرد، شاهد رشد و گسترش ورزش کارگری استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: جامعه صنعت اصفهان همیشه در رشته‌های مختلف ورزشی توفیقات خوبی را در هر دو حوزه همگانی و قهرمانی به دست آورده و ظرفیت و استعدادهای بالقوه زیادی در این حوزه وجود دارد که قابلیت تبدیل بالفعل را دارد. جامعه بزرگ ورزش کارگری که شامل رشته‌های مختلفی می‌شود، و می‌طلبد که اعضای این جامعه برای پیشرفت و پیشرفت ورزش‌های کارگری دست به دست هم دهند و اداره کل 5نیز قطعا از آنها حمایت می‌کند.

وی پس از برگزاری مجمع و مشخص شدن ریاست هیئت، خطاب به سایر کاندیدها گفت: از همه کاندیدها انتظار دارم که رقابت را کنار گذاشته و  با هم‌افزایش از همه ظرفیت و توانایی‌هایشان برای پیشبرد اهداف هیئت استفاده کنند تا شاهد رشد و شکوفایی ورزش‌های کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/170


دیگر خبرها

  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد