Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرری گفت: دولت در آستانه سال نو گرانی ها را مهار و از فشار به مردم جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلای بزرگ آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ایام ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن، روز مادر و سالروز تولد امام راحل(ره) را گرامی می‌داریم و اگر زهرا(س) که در شأن او سوره کوثر به معنی خیر کثیر نازل شد و دارای فرزندان زیادی بودند که در طول تاریخ بسیاری از آن‌ها به شهادت رسیدند و اگر حضرت فاطمه(س) هیچ فرزندی جز امام راحل(ره) نداشت کافی بود که چنین برکات و خدماتی را به عالم اسلام و تشییع کرد و به فضل الهی نهال انقلابی که امام کاشت پرچم آن به دست رهبر انقلاب به صاحب اصلی امام عصر(عج) خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با گرامیداشت اول اسفند سالگرد شهادت شهید محلاتی و روز روحانیت، ادامه داد: شهدای روحانیت کمتر از سایر اقشار نیست و با تقدیم بیش از ۵ هزار شهید افتخاری است که خون این خدمتگزاران ملت با سایر شهدا آمیخته است.

 

امام جمعه شهرری با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: طبق آمار در ۱۸ استان پس از ۴۱ سال پیروزی انقلاب جمعیت راهپیمایی بیش از سال گذشته اعلام شده است و این تشکر رهبر انقلاب بنا به فرمایش قرآن مایه آرامش است.

 

حجت الاسلام شاهچراغی به پیام‌های روشن این عظمت و شکوه راهپیمایی اشاره کرد و گفت: دشمنان ۴۱ سال است تلاش می‌کنند مردم را از انقلاب جدا کنند و بگویند ملت دیگر خسته شده است ولی در هوای سرد زمستانی حتی با بارش شدید برف و باران حماسه‌آفرینی مردم را شاهد بودید و مطمئن باشید مردم تصمیم دارند هرسال با این حضور در صحنه دماغ استکبار را به خاک بمالند.

 

وی پیام این راهپیمایی به مسؤولان را اینگونه عنوان کرد: مردم بعد از ۴۱ سال علی‌رغم همه مشکلات و گرفتاری‌ها آمدند و مسؤولان باید با تلاش جهادی اگر نمی‌توانند گرانی را ریشه‌کن کنند حداقل در آستانه سال نو این گرانی افسار گسیخته را با نظارت کنترل کنند و نگذارند بیش از این به مردم فشار وارد شود.

 

امام جمعه شهرری حضور در انتخابات را پس از آزمون راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک دیگری به ندای رهبری برشمرد و ابراز داشت: دشمنان به دنبال این هستند که بگویند دیگر حرارت و نشاط در انتخابات ایران وجود ندارد و عده‌ای هم حرف دشمن را به دروغ بر زبان جاری می‌کنند که انتخابات رقابتی نیست و ما شرکت نمی‌کنیم و حضور ۷ هزار کاندید با سلایق مختلف را برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس نمی‌بینند و با این حرف‌ها مرتکب گناه کبیره می‌شوند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی معتقد است پای صندوق رأی رفتن ثواب آن کمتر از نماز عبادی سیاسی جمعه نیست و ادامه داد: تلاش کنیم افراد اصلح را انتخاب کنیم که متدین، انقلابی، دارای روحیه ضداستکباری، ولایتمداری و کسی که به فکر مردم و نه سرمایه داران باشد را راهی مجلس کنیم.

 

وی با تأکید بر اگر کاندیدای مورد تأیید صلاحیت شورای نگهبان با دیدن وجود افراد شایسته‌تری نسبت به او کنار برود، بیان کرد: این موضوع علاوه بر نشانه تدین و تقوی  فرد سبب می‌شود انتخاب مردم راحت‌تر و کاندیدای مورد نظر با رأی بیشتری وارد مجلس شود.

 

امام جمعه شهرری در پایان با گرامیداشت اربعین شهید سلیمانی و همراهانش اظهار داشت: وصیت‌نامه این شهید یکپارچه اخلاص بود و مطمئن هستیم همانطور که حیات و خون پاک او اسلام را یاری کرد اخلاص و شهادتش انقلاب را در هسته مقاومت و بسیاری جاها کمک و به پیروزی نهایی خواهد رساند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران گرانی بازار آستانه سال نو امام جمعه شهرری حجت الاسلام ۴۱ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است