Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@14:08:35 GMT

مردم در ۲۲ بهمن سیلی محکمی به دشمنان زدند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۰۸۹

مردم در ۲۲ بهمن سیلی محکمی به دشمنان زدند

حجت الاسلام صالحی گفت: مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در آن هوای سرد و برفی سیلی محکمی به دشمنان زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام « ناصر صالحی» در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، گفت: تقوا باعث نجات انسان‌ها است.


امام جمعه موقت بندر آستارا تصریح کرد: ایمان مکمل تقوا است و قرآن کریم در کنار آنها ما را به صداقت دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برخی هنرمندان انتقاد کرد و گفت: برخی ها هنر را برای فروش انجام می‌دهند و برای اداره خانواده خود نیز ناتوان هستند، اینها بی هنران جامعه بوده که نشر اکاذیب می‌کنند و با ارتزاق از بیت‌المال علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هر سخنی را بر زبان می آورند.


حجت‌الاسلام صالحی به رفتار برخی کاندیداهای مجلس اشاره کرد و افزود: بدگویی، بدزبانی و محکوم کردن دیگران از رفتارهای نامناسب برخی کاندیداهای مجلس بوده و مردم بهترین قاضی برای اینگونه رفتارها هستند.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، خاطر نشان کرد: فرزندپروری و همسرداری از وظایف مهم زنان جامعه است.


خطیب موقت نماز جمعه بندر آستارا اظهار کرد: حاکمیت شیعه توسط امام(ره) در تاریخ بی نظیر است و امام امت نشان داد که پیامبر(ص) و نسل ایشان زنده هستند و خواهند بود.


حجت الاسلام صالحی به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و حضور پرشور ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی در این راهپیمایی اشاره کرد و افزود: سیلی مردم همچنان به دشمن ادامه دارد، حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در آن هوای سردی و برفی سیلی مردم به دشمنان بود.

وی با اشاره به رد صلاحیت حدود ۹۰ نماینده کنونی مجلس گفت: اینها به مردم خیانت کرده و دروغ گفته اند و باید محاکمه شوند، امضاهای برخی نمایندگان پس از جمع‌آوری پس گرفته می‌شود، این دروغ ها از یاد نخواهد رفت، چرا عده ای موافق شفافیت آرا نیستند و اینها مایه سرافکندگی نظام هستند.

حجت الاسلام صالحی اظهار کرد: باید کسی را در انتخابات انتخاب کنیم که مقابل رانت بایستد و با فساد مبارزه کند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی ۲۲بهمن نمایندگان مجلس نماز جمعه حجت الاسلام صالحی بندر آستارا ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی