Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@20:56:42 GMT

عکس ؛ تصویری از افسوس یحیی پس از گل دوم الدحیل

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۱۱۴

عکس ؛ تصویری از افسوس یحیی پس از گل دوم الدحیل

پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل الدحیل با ۲ گل شکست خورد تا یحیی گل محمدی سرمربی تیم حسرت بخورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم یحیی گل محمدی در گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا، خوش شانس نبود در یک بدشانسی بزرگتر، در همان بازی ابتدایی مجبور شد مقابل صدرنشین قطر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که با چند ستاره بزرگ فوتبال اروپا مثل مانژوکویچ و بن‌عطیه، قوی‌تر از همیشه وارد لیگ قهرمانان شده است. پرسپولیس در قطر، شروع بدی داشت و در همان دقیقه ۵ مسابقه غافلگیر شد.

پرسپولیس در اولین دیدار لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل الدحیل با ۲ گل شکست خورد.

بعد از دومین گل پرسپولیس قیافه یحیی گل محمدی این چنین بود:

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ یحیی گل محمدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، محمد عسگری نیز از کادرفنی سرخپوشان پایتخت جدا شد و در حالی به تبریز رسید که پاکو خمس نیز با خواکین آلبرتو، آنالیزور اسپانیایی خود وداع کرده بود و جایگاه خوبی برای محمد عسگری وجود داشت.

البته در این دوران نسبتا کوتاه همکاری، عسگری تفاوت‌های خمس با گل‌محمدی را به خصوص در مسئله مشورت‌پذیری در یافت و تجربه متفاوتی را پشت سر گذاشت که روز گذشته به پایان رسید.

امروز عسگری به همراه محمد نصرتی تمرینات تراکتور را هدایت کرد و موقعیتی مشابه دوران بعد از جدایی یحیی را تجربه کرد که همراه مهرداد خانبان و اوسمار ویه‌را همین وضعیت را داشت.

عسگری از آنالیزورهای خوشنام و بادانش فوتبال ایران است که بیشتر بازیکنان هم از کیفیت کاری او تمجید می‌کنند و حالا به عنوان مربی موقت در کادرفنی تراکتور حضور خواهد داشت. نکته جالب اینکه بسیاری تصور می‌کنند حضور عسگری، استخدام یحیی را به عنوان سرمربی تراکتور تسهیل خواهد کرد اما در نهایت گل‌محمدی با تراکتور به توافق نرسید و عطای کار در تبریز را به لقایش بخشید.

باید دید در نهایت چه کسی سرمربی تراکتور خواهد شد و بعد از انتصاب سرمربی جدید، اعضای کادرفنی فعلی چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد