Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:19:13 GMT

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۹۵۳۱۷

مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ساعت ۲۴ فردا پایان می‌پذیرد.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۹ که از روز سه‌شنبه، ۱۵ بهمن ماه جاری آغاز شد، ساعت ۲۴ فردا، ۲۶ بهمن ماه پایان می پذیرد.

وی در ادامه تأکید کرد: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال ۱۳۹۹ مبتنی بر رایانه‌ در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که امکانات لازم را دارند (حدودا ۳۵ دانشگاه) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین یادآور شد: برای آماده شدن داوطلبان آزمون فوق دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قبل از برگزاری آزمون اصلی پذیرش توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

حیدرزاده در پایان گفت: آزمون مجموعه داروسازی جدا از سایر رشته‌ها و بعد از ظهر روز چهارشنبه، ۲۱ خرداد سال ۹۹ برگزار می‌شود و آزمون رشته‌های علوم پایه و دو رشته دندانپزشکی نیز در نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ۹۹ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دکتری وزارت بهداشت ثبت نام برگزار خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد

 حبیب غزنوی  اظهار کرد: در نامه دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مجاز به پذیرش سه دانشجو رشته پرستاری در مقطع دکتری شده است.

وی ادامه داد: راه اندازی دکتری رشته پرستاری کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه دانشکده پرستاری و مامایی زاهدان می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های بزرگ سیستان و بلوچستان است و در حال حاضر بیش از چهار هزار و ۶۰۰ دانشجو و ۴۰۲ عضو هیات علمی دارد.

وی عنوان کرد: در سه سال گذشته چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف، بخصوص در مقطع دکتری و تخصص از جمله گوش و حلق بینی و اندو به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزوده شده که ماحاصل تلاش های صورت گرفته به منظور ارتقاء حوزه آموزش بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی