Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با وجود اینکه تا به امروز هیچ آمار رسمی از ابتلا به این بیماری در ایران ثبت نشده است و وزارت بهداشت به طور دائم و جدی در این باره اطلاع رسانی کرده است، اما با این وجود نگرانی و وحشت مردم تمامی ندارد.

چند روز پیش خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان خود پرسید که اطلاع رسانی‌ها را درباره شیوع این ویروس چطور ارزیابی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله اعتماد به اخبار و اطلاع رسانی‌های رسمی موضوعی بود که اغلب کاربران به آن اشاره کردند. کاربری در این باره نوشت: «متاسفانه مردم دیگر به اخبار داخلی اعتماد ندارند. اول هرچیز باید اعتماد مردم رابدست آورند و بامردم صحبت کنند تا این اعتماد ازدست رفته باز گردد. .مردم  در کوچه و خیابان این مطالب را می گویند که کرونا توایران آمده بخاطر مسایل امنیتی اعلام نمی کنند.»

برخی دیگر از کاربران اطلاع رسانی را مفید دانسته و گفتند که باید بیشتر از این اطلاع رسانی شده و به مردم آموزش داده شود. کاربران نوشتند: «اطلاع رسانی به موقع و خوب بوده اگرچه الآن عصر ارتباطات و اینترنت است و هر نا آگاهی با دسترسی به اینترنت و یا شبکه های ماهواره ای مستقل می تواند در کمترین زمان ممکن باخبر شد در کشور یا جهان پیرامون او چه می گذرد. پیشگیری این بیماری در ایران بیش از آنکه به همت مسئولین وزارت بهداشت ارتباطی داشته باشد به خود مردم بستگی دارد که با رعایت نکات بهداشتی دچار این بیماری نشوند.»، «به نظرم اطلاع رسانی خوب بوده اما باید ببینیم اگر شیوع پیدا کرد درست مدیریت میشه.»، «ترس از این بیماری واقعا قوی‌تر از اطلاع رسانی‌ها بوده است.»

۴۷۲۳۲

کد خبر 1352514

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت چین اطلاع رسانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۹۵۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رئیسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومتر‌ها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشور‌ها ارایه کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا